30.01.2008

V vezi se o bivših NE govori. Zakaj zaboga je to tako težko razumeti?

Objavljeno v Adam & Eva, Moški, Ženske ob 18:30 avtor Tina M

Ne zanima me, nočem vedeti, briga me in nimam potrebe po pogovoru o tem. Zakaj zaboga je to tako težko razumeti? Vsak fant, ki mi je na prvem zmenku govoril o bivših, je odpikal takoj ob koncu druženja. SPLOH če je bilo vključeno jamranje. To je najbolj zgrešena debata, ki lahko poteka med Adamom in Evo. Če bi Adam govoril o bivših, bi mu Eva ponudila jabolko in upala, da se z njim zaduši.

Zadeve o bivših “sedanje” NIKOLI ne zanimajo, razen če izrecno vprašajo po kakšni stvari.

Je pa to fina taktika, če hočete doseči, da vas imajo ljubljeni manj radi ali pa vas nabijejo na hot dog.

Se opravičujem, če je blog koga užalil, saj je bolj divje narave, ampak COME fucking ON!

 

57 komentarjev »

  1. iztokgartneriztokgartner pravi,

    30.01.2008 ob 18:52

    Prepričan sem, da nihče pri zdravi pameti ne začne kar tako govoriti o bivšem. Zagotovo ga je partner izzival in to iz njega na nek način potegnil.

    Je pa seveda važno tudi to kaj je povedal o bivšem, če ga je kritiziral ali povedal, da mu z njim recimo ni bilo kul, je čisto okej.

    Mislim, da debata o bivšem zmoti le tistega sedanjega, ki ni prepričan v to, če njegov partner še vedno ni prebolel bivšega.

    Če dobro ve, da ga je in da se o njem skupaj celo šalita, potem je vsaka skrb in jeza popolnoma odveč.

  2. irenairena pravi,

    30.01.2008 ob 18:53

    oh, strinjam se. razen če me ne zanima kaj specifičnega, potem ne potrebujem nobenih podatkov o preteklih vezah. in tudi sama ne razglabljam o mojih, razen če mam preblisk ciničnosti in moram kaj pripomniti. :)

  3. tisa pravi,

    30.01.2008 ob 19:20

    Zdi se mi, da takšne debate res niso primerne za prvi zmenek, se mi pa ne zdi nič narobe z njimi kasneje. Meni se recimo zdi zelo pomembno kakšne odnose ima nekdo z bivšimi. Je nanje jezen, goji zamero, sovraži ali ima nek prijateljski odnos. Moški, ki bi svojo bivšo na vse pretege kritiziral bi me recimo odbil. Ker bi sklepala, da bo najverjetneje tudi mene, ko se razideva ;)

  4. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 19:33

    iztok, lep odgovor. Čeprav včasih tudi pametnim pamet odtava, da izustijo kaj blesavega.

    irena, tako je tudi najbolj pametno :)

    tisa, dobro razmišljanje, ampak ne smeš že kar na začetku veze imeti v mislih razhod :)

  5. Big Gigant HeadBig Gigant Head pravi,

    30.01.2008 ob 20:03

    Noja. Vsekakor odvisno od tona.

  6. iztokgartneriztokgartner pravi,

    30.01.2008 ob 20:07

    Tina, ali pa pametnim pamet odtava, da razumejo čisto narobe :)

  7. rockstarrockstar pravi,

    30.01.2008 ob 20:08

    Joj Tina… I just love tvoje razišljanje. :)

  8. katarinakatarina pravi,

    30.01.2008 ob 20:16

    tina … pozabila si na eno kategorijo ljudi, ki pa o bivših MORAJO govorit oz. se njihovi zdajšnji hočešnočeš MORAJO srečati z njihovimi bivšimi. in to so ….

    recimo moj zdajšnji. kakorkoli obrnem pogovor med mano in mojima hčerama nanese na njunega očeta, ki je moj bivši. kakorkoli obrnem moj zdajšnji sliši take pogovore in naj mu gredo še tako na živce ne moremo naredit tako, da se o mojem bivšem ne bi govorilo.

    1. prihaja po najini hčeri
    2. včasih mi naredi kakkšno pizdarijo in se doma jezim nanj
    3. tamalidve govrita o njem (ne vedno, včasih pa)
    4. pokliče me po telefonu in se moram pogovarjat z njim
    5. celo k njemu moram včasih po hčeri

    in tega bivšega sem omenila že na prvem zmenku oz. je bil med nama že na začetku, ker … imam otroka z njim, ki živita pri meni. sta torej seme mojega bivšega.

    (ne zamerim, da si pozabila na to kategorijo. saj si vendar samska) :) :) hev a najs dej

  9. panterapantera pravi,

    30.01.2008 ob 20:21

    Se strinjam. Tudi jaz nočem poslušati o bivših!!! Nočem!!! Ne folk (bom rekla tipi) res ne štekajo.

  10. iztokgartneriztokgartner pravi,

    30.01.2008 ob 20:24

    Pantera, meni pa se zdi, da vedno punce rinete v fante in hočete izvedeti čim več od prej. Ko izveste, pa ste jezne nanje, da so vam povedali. Začaran krog, ti rečem.

    Da ne pozabim, Tina & Rockstar, očitno sta res enakih misli, saj sta vajina zadnja zapisa trenutno med zapisi dneva.

    Keep up the good work

  11. panterapantera pravi,

    30.01.2008 ob 20:29

    @iztok:sori ne pašem v ta koš, sem že prestara, da bi pri tipu preverjala, kakšno je imel bivšo, da bi bila boljša od nje ali pa kaj podobnega. Jaz sem to kar sem in me ne zanimajo bivše - sploh!!!

  12. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 20:29

    rockstar and i love yours hehe ;)

    katarina, mislim da je tvoj dragi vedel, v kaj se spušča in je dolžan pogovore o tvojem bivšem prenašati :)

    iztok, prepričana sem, da nobena ni jezna, če sama od sebe vpraša za kako stvar. Drek večinoma nastane v primeru, če dečko izusti bedarijo.

  13. devondevon pravi,

    30.01.2008 ob 20:30

    ko sem prebrala tvoj zapis, sem prav čakala, da se oglasi moja boljša polovica… :) jaz na to gledam malo drugače; glede na to, da nas naše pretekle izkušnje (pa ne samo partnerske, ampak nasploh) oblikujejo v človeka, v katerega smo se razvili oz. se še razvijamo, se mi zdi pomembno vedet, da lahko tudi o tem spregovoriš s partnerjem… brez da si začne tvoj sogovornik pulit lase in zavijat z očmi… :|

  14. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 20:33

    devon, se strinjam. Če že pride do tega, ok. Seveda le v primeru da tovrsten pogovor poteka na prebavljivem nivoju :)

  15. devondevon pravi,

    30.01.2008 ob 20:35

    it takes two za to… :)

  16. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 20:37

    Res je. Vendar grem stavit, da nikomur ni prijetna misel na ljubljeno osebo z nekom drugim/drugo v seksualni akciji recimo… (pa tudi če je bila najslabša v življenju :) ), torej se je nekje treba le ustavit, ko debata poteka o tej temi.

  17. devondevon pravi,

    30.01.2008 ob 20:39

    to pa vsekakor… :)

  18. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 20:40

    Amen. :)

  19. iztokgartneriztokgartner pravi,

    30.01.2008 ob 20:44

    Tina, kaj pa če dečko ni izustil bedarije, ampak jo je njegova punca vzela iz konteksta in jo razumela povsem narobe? Da ji je morda celo hotel dati kompliment in pač izbral malce neroden način?

    In še enkrat poudarjam, da sem prepričan, da noben moški ne govori o svoji bivši kar tako tja v en dan. Zagotovo ga je ženska tako ali drugače to vprašala.

    Pogovora kot je tale, ki ga bom zapisal, zagoto ni:

    Dečko:”Kako, si draga moja?”
    Punca:”Hvala, pa ti?”
    Dečko:”Čuj, moja bivša je pa mela grdo koleno.”

    Verjetno je kaj takega:

    Dečko:”Kako si, draga moja?”
    Punca:”Ej, kaj si zadnjič mislil, ko si rekel, da kao eni fantje ločijo med fajnim pa grdim kolenom?”
    Dečko:”Ma kaj vem, govoril sem na splošno, draga moja.”
    Punca:”Ziher nisi na splošno, daj povej kaj si mislil?”
    Dečko:”Ma daj no, na splošno sem mislil. Pač ene majo lepa kolena, ene pa grda.”
    Punca:”In kako to prav ti tako dobro veš?”
    Dečko:”Ja moja bivša je mela grdo koleno.”
    Punca:”Bedak kurčev, zakaj mi težiš o bivši, adijo.”

    Ja, tako to gre :)

  20. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 20:47

    Ja… mogoče gre ponekod tudi nekako tako :)

  21. rockstarrockstar pravi,

    30.01.2008 ob 20:56

    Rekla bom samo: WHAT SHE SAID. (tinamalina that is…) :P

  22. devondevon pravi,

    30.01.2008 ob 21:04

    kak se lepo šlepaš na njo, srček… :P

  23. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 21:20

    heheh :D
    Kdor se šlepa name, se jaz šlepam na njega ;)

  24. devondevon pravi,

    30.01.2008 ob 21:25

    saj… vidve en tak prav nevaren tandem, se mi zdi… mislim, da si bom v tej “igri dvojic” morala hitro poiskat partnerja… že z eno Tino mam dovolj težav, kaj šele z dvema… 8)

  25. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 21:26

    Heheheh mogoče ti Iztok lahko kako pomaga :D

  26. smukc pravi,

    30.01.2008 ob 21:27

    a ni omejeno, če se ne moreta pogovarjati o vsemu?

  27. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 21:50

    Seveda je omejeno. Ampak nekatere stvari so nepotrebne in izguba časa.

  28. smukc pravi,

    30.01.2008 ob 22:09

    to ravno ni izguba časa, če gre za kakšne komplekse
    iz preteklosti,jih je treba deliti in rešiti.
    sicer se pa povsem strinjam, da taki pogovori ne sodijo na prve zmenke. mogoče pa kdo kdaj iz navdušenja nad novo osebo naredi primerjavo :D

  29. rockstarrockstar pravi,

    30.01.2008 ob 22:10

    primerjava?!

    oh my god, to je šele prepovedano.

  30. smukc pravi,

    30.01.2008 ob 22:13

    lahko da je smešna, no……

  31. rockstarrockstar pravi,

    30.01.2008 ob 22:17

    hmm…
    bi blo tebi smešno, če bi ti punca enkrat medtem, ko bi te slačla rekla: uh, ti maš pa malo manjšega kot moj bivši…

    al pa: honey ti pa smrčiš veš? just like my ex…

    ???

  32. iztokgartneriztokgartner pravi,

    30.01.2008 ob 22:17

    Tina, saj Devon ni tebi rekla srček :)

    Hm, se mi pa tole, da se Rockstar vedno strinja z njo, zelo sumljivo :)

  33. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 22:18

    Primerjava je še slabša stvar :)
    Razen če je mišljena v smislu “zdaj sem pa na veliko, ogromno boljšem kot prej” :)

    Za človeka, ki ima komplekse od prej, je bolje da se ne spušča v zvezo, dokler ni “ozdravljen”. Razen, če ima novi partner potrpljenje in voljo ga zdravit.
    No, vsaj jaz za take, ki bi se ob meni tolažili, nisem imela nikoli potrpljenja :)

    Me pa zanima, smukc, kako bi lahko primerjava z bivšim/bivšo bila smešna? :) kak primer mogoče?

  34. rockstarrockstar pravi,

    30.01.2008 ob 22:19

    jap iztok… pa si me ujel! to je moja taktika zapeljevanja.

  35. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 22:19

    iztok, vem! :)
    No, lahko bi bila tudi jaz srček, zakaj pa ne heheh, tako lepo se sliši :)

    Ja, čudna je ta rock-malina naveza :D

  36. iztokgartneriztokgartner pravi,

    30.01.2008 ob 22:25

    Devon, tole tvojo Tino bo treba začeti držati malo bolj na kratko :)

    No ja, razen če naši Tini ne paše, da jo takole prefinjeno osvaja :)

  37. devondevon pravi,

    30.01.2008 ob 22:29

    Iztok, saj veš, kaj pomeni, ko pride ženska v dnevno sobo? da je ketna predolga… bo treba skrajšat… :D

    bi pa čisto brez težav verjela, da Malini ni ravno odveč tole “subtilno” zapeljevanje… :)

  38. rockstarrockstar pravi,

    30.01.2008 ob 22:33

    Wauu.. vidva mata pa pakt očitno. No worries. Vedno lahko prespita na kavču. :P

  39. devondevon pravi,

    30.01.2008 ob 22:36

    don’t make me say something we both might regret later… 8)

  40. smukc pravi,

    30.01.2008 ob 22:42

    se je že zgodilo, ko je bilo nekatere stvari veliko boljše početi s kom drugim, pa tudi na intelektualnem nivoju,
    seveda v smislu, ki sem ga zgoraj omenil, da je bilo veliko boljše :D

    jebiga, ni treba bit vedno globok, da si iskren

  41. tinamalinatinamalina pravi,

    30.01.2008 ob 22:57

    devon, zdaj si me pa ornk nasmejala s tisto ketno heheh :D

    rockstar, mislim da je bolje da sva tiho, da ne bo katera od naju zaradi predolgega jezika končala na kakem neudobnem kauču :D

  42. rockstarrockstar pravi,

    30.01.2008 ob 23:17

    *pridna*

  43. iztokgartneriztokgartner pravi,

    31.01.2008 ob 01:13

    Pa naj še kdo reče, da blog o tem, da se o bivših ne sme govoriti ni zares pester in zanimiv :)

  44. iztokgartneriztokgartner pravi,

    31.01.2008 ob 01:14

    In ja, Tina, zakaj bi ti končala na kakem kavču, saj tvoj fant tegale upam da ne bere :)
    Za Rockstar pa je bolj problem, saj jo Devon tukajle skrbno nadzoruje.

    Povsem upravičeno, da se razumemo :)

  45. Buba pravi,

    31.01.2008 ob 09:08

    hmmm, jaz očitno pašem v ono morbidno kategorijo…
    svojga sem na enem izmed prvih zmenkov pač vprašala o bivših puncah…PREDEN se preveč čustveno navežem…pač me je zanimalo število (da si slučajno ne nabavim kake male-whore…more girls is NOT better) pa razlogi, zakaj ni šlo (če je posesiven/ljubosumen/nezmožen ljubezni da to zvem preden vlagam neke emocionalne napore v vezo) in seveda, v kakih odnosih je z njimi (da mi ne prinese nepotrebnega balasta v zvezo)….

    poleg tega vidiš, kakšen je človek…če jo naslavlja “ona pra**ca”, ti je lahko jasno, da če greta narazen, boš isti nadimek dobila sama…

    no, saj ne vzamem ven ankete pa dam za rešit al pa spraševanje v smislu policijskega zaslišanja…ampak tako by the way…boljše prej, da nikasneje neprijetnih presenečenj….

    aja…primerjave v smislu “lubi, ti to najboljše od VSEH nardiš” (če je najslabše, tak ne povejo :D) pa spadajo itak samo v kako slabo komedijo tipa american-pie…

  46. AnaAna pravi,

    31.01.2008 ob 10:10

    se popolnoma strinjam s tvojim blogom. In z izjavo ‘Če bi Adam govoril o bivših, bi mu Eva ponudila jabolko in upala, da se z njim zaduši.’

  47. Stric BedancStric Bedanc pravi,

    31.01.2008 ob 11:13

    Kaj naj bi pa rekel Adam o bivših? “Ja, veš, Eva, je bla tale roka, pa tale, pa tistale duplina v deblu tamle čez, pa a veš, tista ovca, ki tako veselo bleja vsakič, ko grem prek polja …” :mrgreen:

  48. nevenkanevenka pravi,

    31.01.2008 ob 11:21

    He, res. Tudi jaz ne vem kaj bi Adam rekel o bivših :-).
    Ampak kar se današnjih moških tiče, je pa najbrž bolje, da so čim bolj molčeči.

  49. tinamalinatinamalina pravi,

    31.01.2008 ob 13:21

    iztok, moj fant bere vse in vse vidi, vse ve, brez skrbi :)

    Buba, točno tako kot si rekla. V novo vezo se ne nosi balast. Če ima kdo kaj za prebolet, naj preboli kjer hoče :)

    Em… glede raznih poimenovanj bivših… ob poslušanju kake zgodbe tudi jaz sama rečem za kakšno, da je bila res bit*h do fanta… zakaj bi mene isto poimenoval, če mu jaz ne bom hotla pobrati denarja, psa, mačke in mu zažgati cunj, po tem ko bi spala z njegovim najboljšim prijateljem. Recimo :D
    A veš, kaj mislim? :)

    Stric Bedanc heheheh… teoretično ;)

    nevenka, če pa že fant/punca ne moreta biti tiho, pa naj vsaj govorita o samih negativnih, brezveznih in smešnih lastnostih bivših ljudi :D
    …ob tem se da tudi grozno fajn nasmejat :)

  50. Buba pravi,

    31.01.2008 ob 14:05

    vem, kaj misliš…ampak, če nekoga preboliš, moraš biti emocionalno dovolj distanciran do vseh packarij, ki ti jih je človek nardil, da čustveno obarvane besede ne najdejo mesta v tvojem besednjaku. ker pra**ca je precej emocionalno nabito…in to je ziher balast…
    in še ena neobzirna - ni ga hujšega za vezo kot emocionalno ranjen partner. totalen posttravmatski sindrom…glede istega poimenovanja, si predstavljaš, da se pač pogovarjaš z njegovim (sedaj novim najboljšim :) ) prijateljem in je itak že full stravmiran od prejšnje babe, takoj mu klikeri delajo, v glavi se mu zgodba ponovi, domišlja si še stvari, ki se sploh niso zgodile in ti zabrusi, da ste vse babe iste?? da si ista ko bivša???
    jaz nimam rada drame. racionalist sem tudi v ljubezni :)

  51. Buba pravi,

    31.01.2008 ob 14:11

    p.s. nikoli mi ni bilo jasno, zakaj ljudje v male ljubezenske oglase napišejo, da so razočarani v ljubezni??? iščeš nekoga, ki ti bo vrnil vero v ljubezen??? s tem poveš, da si totalno stravmiran od prejšnji vez…..pali mogoče pri kakem psihotiku z munčhousnovim sindromom…I am a biatch, yeah :(

  52. iztokgartneriztokgartner pravi,

    31.01.2008 ob 14:26

    Tina, uf, pol pa sem tudi jaz v nevarnosti. Tudi jaz te namreč že ves čas subtilno osvajam :)

  53. tinamalinatinamalina pravi,

    31.01.2008 ob 17:10

    Buba, heheh :) to maš pa tud prav.
    Glede oglasov pa - take zanimajo tisti, ki iščejo nekoga, ki bo v njih našel tolažbo in oporo in jim bodo bog i batina ali pa taki, ki so tudi sami čustveno bogi in potem tolažijo eden drugega.
    …ko gredo domov, pa vsak razmišlja o svojem bivšem/bivši :)

    iztok, pazi se ja…da te kaj ne doleti hehe :D

  54. Buba pravi,

    31.01.2008 ob 17:56

    Tina…še ko kupuješ rablen avto te zanima, kolk je STAR, kolk LASTNIKOV je mel prej,kolk je PREVOŽENIH kilometrov ali je bil GARAŽIRAN,torej na toplem al je zmrzaval, kolikokrat je bil KARAMBOLIRAN, al ma ABS, mu premze delajo in vse…naš šou kupit šrot kište…zlaman tip/babnca je tak, ko da bi totalko nabavo…vložig vso energijo in ves trud ter vsa sredstva, pa še vedno ni garancije, ga se`š lahko vozo z njim…

    I realize my sensitivity just hit rock bottom….

  55. tinamalinatinamalina pravi,

    31.01.2008 ob 18:07

    uf, Buba, to je bila pa zelo drzna in zanimiva primerjava :)
    Torej bi se strinjala, če rečem, da človek za vsako “stvar” mora vedeti sam pri sebi kako in koliko časa mu bo služila in se na podlagi tega odločiti v kaj se splača vlagati heheh :D

  56. Buba pravi,

    31.01.2008 ob 19:56

    :D

  57. Starševstvo + » Partnerski trojček: Jaz, Moj in moj bivši :) pravi,

    24.02.2008 ob 19:57

    [...] časom je Tinamalina pisala o tem kaj narediti z bivšimi, ko imamo novega oz. sedanjega oz. bodočega večnega. O [...]

Komentiraj