12.02.2008

Odloči se, s kom vse boš seksal

Objavljeno v Adam & Eva, Moški, Vroče, Ženske ob 23:18 avtor Tina M

Varanje se mi zdi najbolj grda stvar, ki jo lahko narediš človeku, ki ga imaš rad. Varanje je za pussyje. (Sorry, za mene je človek, ki se gre neke zahrbtne otročarije in do partnerja ni iskren, pussy.)

Ne razumem niti zakaj varanje obstaja (razen, če gre za nek čuden fetiš). Enostavno odločiš se med dvema variantama in nimaš nobenih odvečnih problemov: 

#1:  “Imel bom to punco/fanta in ker mi paše, bom le z njej/njemu podarjal/a svoje sexy čare, jebiga tako sem se odločil, saj je on/a pravi/a zame in jaz to vem”        

ali pa       

#2: “Samski bom ter seksal z več kot le enim človekom…fukal se bom s toliko ljudmi, kot mi srce poželi”

Je težko obkrožiti pravilni odgovor?

Ko imaš partnerja, je tvoj spolni organ njen/njegov. Basta. Če ti to ne paše, bi se raje odločil za št.2! Saj ni tako težko…

Če zvestoba že izbranem partnerju predstavlja tak HUD problem in muko, pa zberi jajca in ji/mu povej: “Ej… postal/a si hlod v postelji, zdaj bi pa šel/šla seksat z drugimi. Tudi svojo/svojega sodelavko/sodelavca si noro želim položiti v sobi za kopiranje. Lahko ostaneš z mano, ampak predvidevam, da bova šla raje narazen, ne?”

In bodi pripravljen reskirat tudi tisti krožnik v glavo!

Če si že samski in je človek s katerim varaš vezan, je to njegov problem. Tvoj je le v tem smislu, da si res gnil, saj bi si lahko našel samskega človeka za take in drugačne igrice, ne pa da posegaš v neko vezo. Če lahko preneseš lastno gnilobo, no problem.

Včasih res ne razumem ljudi, ki varajo. Nadležni so…delajo probleme tam, kjer ni treba. Namerno rinejo v probleme, saj ves ta sranje ne prinese nič dobrega. Če se hočeš sexat z veliko ljudmi, ostani samski. Simple as that. Zakaj je treba povzročati dodatne, odvečne težave ostalim (npr. tistim, ki te imajo radi) s svojimi nemirnimi hormoni?

Za nastanek zapisa je malo odgovoren tudi Iztokov blog 

 

31 komentarjev »

  1. katarinakatarina pravi,

    12.02.2008 ob 23:26

    :) zakaj pa vi, ki ne varate, tolk težite? :) je zvestoba prirojena, pridobljena ali privzgojena? če bi bla karkoli od tega, se ljudje ne bi že od pamtiveka “spopadali” z njo. in koliko se jih zaradi tega loči … kot da je zvestoba edini smisel zveze dveh … kr neki … :) lahko noč.

  2. iztokgartneriztokgartner pravi,

    12.02.2008 ob 23:28

    Varati zna vsak, zvesti pa ostanejo samo mojstri.
    Povedano drugače, fukati zna vsak kurac, ljubiti pa se znajo samo tisti, ki so vredni ljubezni.

  3. katarinakatarina pravi,

    12.02.2008 ob 23:33

    ne iztok, za varanje moraš tut imet jajca. to ni kr tko. moraš znat še kaj drugega, npr. lagat, blefirat, razporejat čas, … ja ja, če hočeš bit dober (da te ne ujamejo) moraš obvladat in pol ni keč samo v fuku, ampak v celi igri. :)

  4. whiteangel pravi,

    12.02.2008 ob 23:34

    Ja to ti pa dam čisto prav, se popolnoma s tabo strinjam, jaz ponavadi izberem št.1, ker sem pač tak tip da ko imam sem 100% zvest.

    Sam si mi pa skoraj v celoti vzela temo za naprejšnje moje pisanje ampak nič hudega, se pa priporočam da lahko kej mojega prebereš ;)

  5. iztokgartneriztokgartner pravi,

    12.02.2008 ob 23:40

    Katarina, te lastnosti niso lastnosti mojstra, ampak lastnosti bedaka, ki se je zanje izučil zaradi dvigovanja svojega nizkega ega.

    Tako kot sem rekel, to da imaš vsak dan drugo, ni nič posebnega. Zame je umetnost, da imaš celo življenje eno.

  6. tinamalinatinamalina pravi,

    12.02.2008 ob 23:51

    katarina, glede nečesa pač moramo težit hehe :)
    Glede zvestobe pa bi rekla, da je pridobljena, če že moram izbirati… ko se odločiš, se odločiš. Ko ljubiš tako močno, da ne bi mogel biti z nobenim drugim in niti nimaš potrebe po tem, zvestoba pride sama po sebi.
    Bolj zagovarjam to, da se človek najprej mal zdivja preden se ustali, da potem zna cenit kvaliteto, ko jo dobi in da mir :)

    whiteangel, sorry :) ko vidim kaj tvojega, z veseljem preberem.

    iztok, se strinjam

  7. majnejm pravi,

    13.02.2008 ob 00:22

    Se strinjam z Iztokom (in Tinomalino). Debata me spominja na eno, ki sem jo imel davno z neko osebo: ali je nekdo ki naredi samomor pogumen ali ne. Jaz sem trdil, da ni, da je pussy, reva… ker si ne upa prevzeti odgovornosti in spopasti z življenjem. Tako kot nekdo, ki si ne upa domnevno ljubljeni osebi priznati da je nezadovoljen in ji (mu) ne poskusi biti zvest (v bistvu) samemu sebi. Da pojasnim: če si zvest samemu sebi si 100% v zvezi in daješ tudi vsaj 99%, če ti pa je do skakanja “iz cveta na cvet” potem pa to počneš in vlečeš nekoga za nos ker si pussy da bi šel stran.

    Zdej sem pa res zabluzil.

  8. horaci pravi,

    13.02.2008 ob 00:52

    Tincamalinca kar si zapisala je hudičevo res. Sam sem kot mladenič nažgal dosti mladenk, ne vem koliko, vendar mislim, da je kar lepa tromestna cifra. Žene v vseh najinih letih nisem nikoli prevaral. lepšega in pametnejšega odgovora kot je zapisal Iztok pa nimam,varati zna vsak,zvesti pa ostanejo samo mojstri. Razum in srčna kultura, pa te naredijo za mojstra, bi samo dodal.

  9. katarinakatarina pravi,

    13.02.2008 ob 08:14

    horaci: si se zgonil, a ne. in se ti več ne da. jaz sem se tudi in se mi tudi ne da več, predn pa ssem prišla tko daleč, pa je padalo in padalo. pa so bili vmes moški, ki so me imeli radi in ki bi bili z mano do konca življenja, pa meni ni bilo do njih.
    torej … šteje samo zadnji partner, pri katerem ostaneš? vsi prej, ki si jih varal in žalostil itd pa ne štejejo? :)

  10. Unforseen pravi,

    13.02.2008 ob 10:45

    Thumbs up.
    Ko si mlad, se moraš zgonit, to tako je in nič drugače. Biti celo življenje samo z enim partnerjem se mi zdi nevarno, saj se (vsaj meni se je) lahko porodi vprašanje, stila “Kako bi pa bilo z eno drugo?”.
    O problemih v poznejši zvezi, ki privedejo do varanja pa jaz ne bi. Še nisem čisto čez #2.

  11. tinamalinatinamalina pravi,

    13.02.2008 ob 13:03

    majnejm, zanimivo gledanje na zadevo glede samomorov… mogoče pa ne gre toliko za pogum kot za veselje do življenja.

    horaci, o stvareh iz tvojih dni mladeništva (kot praviš sam) se človek na podlagi zapisov lahko le sprašuje… hehe :)
    Me pa veseli, da je tvoja srčna kultura zdaj zvesta tvoji izbranki.

    katarina, ne vzemi tega vprašanja čudno ali bognedaj zlonamerno, ker te bom vprašala nekaj, kar razmišljam ob branju tvojih odgovorov pri iztoku in pri meni. Kako bi te odgovore razložila kateremu od svojih otrok, če bi jih prebral? :)

    Unforseen, ko se najde kaka prava babnica, ki te bo čisto zmešala, boš tako hitro presedlal na #1, da te bo od pristanka zabolela rit :)

  12. katarinakatarina pravi,

    13.02.2008 ob 14:53

    tina: :) o teh stvareh se pogovarjam s tamalima, ker že imata fante. in to že kar nekaj časa.

    je tavelika ošamarala bivšega, ker ga je dobila, da se je lizal z njeno frendico, pa sem ji rekla, da se to ne dela tako. pustila bi ga na miru in mu ob priliki vrnila dvojno. :) malo heca, malo zares. jaz jima povem, kaj jaz mislim o tem. zame zvestoba ni med top 10 v zvezi. to je najbrž zato, ker sem fotra dobila v postelji z drugo, pa kasneje ko je živel z ljubico. je mama leta dolgo govorila, da to ni nič takega. in … ni nič takega.

    moji hčeri pa tega vzorca od mene nista dobili. imam enega in istega že leta, samo on hodi k nam domov, samo z njim se družita in jima je torej zveza ena na ena …. privzgojena?

    je bomo kdaj imele resen in globok pogovor o tej temi, jima bom zagotovo rekla, da zvestoba ni številka ena v zvezi, ker zame pač ni. patnerja nismo kupili in ni naš ptič, ki ga imamo v kletki in določamo, kdaj ga bomo spustili ven. manj ko daš nekomu svoboe večja je verjetnost, da bo takrat, ko mu jo bomo dali, odletel.

    kokreteno varanje : kako naj vem ali Moj res razvaža robo ali pa se kje fuka s kakšno? ne morem vedet, a ne.
    in kako naj on ve, da sem jaz res na ogledu objekta ali pa se na tem objektu fukam s kom? ne more vedet. vse je v zaupanju ali pa v tem, da se ne obremenjuješ s takimi stvarmi.
    meni sicer sploh ni jasno zakaj ljudje začnejo sumit v partnerje, pa jih preverjajo, pa jim ne verjamejo, pa jih zaslišujejo, pa … mene ne zanima kaj dela Moj, ko ni z mano. ko mi kaj ne bo jasno, bom pa vprašala.

  13. tinamalinatinamalina pravi,

    13.02.2008 ob 15:29

    katarina, lepo da se z otroci veliko pogovarjaš.
    Najini mnenji se razlikujeta le v top 10 v zvezi. Meni je zvestoba med top 5 :)
    Je pa res, da je vse v zaupanju in bolj kot ga partner čuva, več ga ima.

  14. turbofolkerturbofolker pravi,

    13.02.2008 ob 15:49

    Vse dobro napisano. Se popolnoma strinjam. Sam ne vem zakaj je prav moški na sliki? :neutral:

  15. tinamalinatinamalina pravi,

    13.02.2008 ob 16:18

    Ker tako elegantno daje dol prstan :)

  16. .... pravi,

    13.02.2008 ob 17:03

    lool, kaki otroci. En jih je mel trimestno stevilko, druga pravi da so padali in da niti ne steje ccc. Verjetno pa oba skupaj nista mela 10 zvez. Tisti, ki se morejo z 3 mestnimi steivlkami ven metat ti je jasno da so pol zivljenja predrkali. 3 mestna stevilka je namrec min. 100 .. Predvidevam torej, da je doticna oseba mela vsak tedn kako lool. Mislim, a zgledas kot brad pit al si mogo vsako napit?
    Sicer pa ze sam post je napisan totalno glupo. Z trudom da je cim vec fuka in takih besed notri, obenem pa govori o spostovanju in ljubezni itd. Si pac ocitno bla ze velikokrat prevarana, ampak ponavadi pol tezava ni v fantu, ki te je , ampak v tebi, ker pac ne nudis dovolj. Dokler ma moski vse kar rabi doma pac ne rabi hodit v tuje postelje, ko pa drage dame postanejo frigidne in jih vsak dan boli glava pa pac,…

  17. bonbonierabonboniera pravi,

    13.02.2008 ob 17:22

    moje razmišljanje je čisto identično tvojemu, vsaj o tej temi. :D

  18. alex pravi,

    13.02.2008 ob 18:14

    Jasno, da zvestoba pri človeku ni prirojena stvar. Gre pa za zavestno odločitev. Ko si z nekom v zvezi in si partnerja zaupata, potem 1.)niti nimaš potrebe po varanju in 2.)če so čustva dovolj globoka in pristna, potem ga tudi ne želiš prizadeti (zaradi neke “priložnosti”), ane. Priložnosti so vedno in za vsakogar. Po tvoji teoriji, bi se potem kar vsi en prek drugega gonili … al kako.

    Tisti, ki trdi, da ga varanje partnerja ne bi prizadelo - laže. Človekova narava je narejena tako, da nam ne more bit vseeno, če se on/ona goni z drugimi. Ženska intuicija vsako sprenevedanje zazna še prej kot (povprečen)moški. Pa če si to prizna ali ne. Katarina! Ne me basat, da “to (varanje) ni nič takega in da ne sodi med top 10!” Potem je nekaj hudo narobe z načinom tvojega čustvovanja. Če vlečeš ta vzorec naprej(žal mi je) zaradi neprijetne izkušnje s svojim očetom, potem ga privzgajaš tudi svojim otrokom.
    Kaj bi storila v primeru, ko bi naprimer čez 10 let tvoja poročena hči s tremi otroki privekala k tebi vsa razočarana, ker je moža zalotila z drugo v postelji? Bi ji mar rekla: “ah, ne sekiraj se, saj to ni pa res nič takega.” Veš kakšno sporočilo bi se zanjo skrivalo med takimi vrsticami? “Pojdi nazaj k možu in trpi do konca svojih dni, saj ni nobene potrebe, da spoštuješ samo sebe - maščuj se in se pofukaj še ti - za kazen s tremi!!!” In veš koga bi s tem tvoja pupa najbolj kaznovala? Sebe in svojo samopodobo! Posledično pa bi prizadela še svoje otroke … in bi jim “prodajala” filozofijo, enako, kot jo je že njej … njena mati Katarina … Zdaj mi pa še reci, da tebe očetovo dejanje takrat ni prizadelo. Si morda v podzavesti pri vsej tej zgodbi morda zamerila (še bolj kot očetu) svoji mami? Ker ni nič ukrenila? Ker se je kar vdala? Ker ni imela “jajc” in ker je kar vse “mirno in sprijaznjeno” prenesla?
    Imaš možnost, da prekineš verigo vzorcev! Vedno. Izbira je pa tvoja, kakopak.
    lp

  19. Morska pravi,

    13.02.2008 ob 18:26

    Zvestoba ni prirojena, ni je treba idealizirati, ni treba z njo mahati na vrhu sveta… preprosto gre za moralo, ki jo pač nekdo sprejme za svojo ali ne. Če je naprimer nekdo zvest,ker je to pač nekdo rekel, oziroma je pač “dobro biti zvest!”, hkrati pa mu to dela ogromne težave, bo prej ali slej pokleknil oziroma bo to vplivalo na njegovo zvezo. Gre za spontan občutek, da ko si z nekom, nimaš želje po nekom drugem.

  20. katarinakatarina pravi,

    13.02.2008 ob 18:48

    alex: ko sem dobila očeta v postelji z drugo sem imela 8 let. misliš, da sem vedela ali je to prav ali ne? mami sem povedala, ona je pa rekla, da sem sanjala. :) in sem se 10 let delala, da sanjam, dokler ga tudi ona ni dobila z drugo.

    glej, meni je res, ampak res POPOLNOMA vseeno, če se moj tip fuka z drugimi. če mu jaz nisem dovolj, naj se. enako velja zame. prvega tiap sem imela pri 15, pri 28 pa prvo vezo, v kateri ne varam. vmes pa dva otroka. je jasno, da sem vse tipe v teh 13 letih varala. razlogi:
    1. do njih nisem čutila toliko, da bi mi bili čustveno dovolj
    2. niso me zadovoljili seksualno
    3. nisem hotela resne zveze
    4. srečevala sem toliko kjut tipov, da … mi ej blo mal glupo bit samo s tistim, s katerim sem bila.

    izbirala sem sama, izbira je bila moja. in tako kot jaz ne gnjavim tistih, ki so zvesti, ne gnjavi ti mene, ker pač nisem. sem, zdaj, ko imam doma moškega, ki me zadovolji v vseh pogledih. In sem njemu zato, ker mi je dovolj in ker vem, kaj je tam zunaj in ker sem šla skozi življenjsko šolo.

    zvesta sem zato, ker jaz to hočem bit, ne zato, ker je to lepo ali prav ali normalno ali pričakovano. ko mi je moj rekel, da me bo pustil, če ga bom varala, sem storila prav to. ne da bi bilo zanalašč, ampak pred kakim letom se je zgodilo točno to. in me ni pustil. in me tudi ne bo. ne zaradi tega. jaz pa sem njegov ulitmat morala preizkusiti, ker :
    1 ultimate sovražim
    2 ultimati sami po sebi ljudi ženejo v to, da preizkusijo njihovo trdnost (moj karakter je tak)

    torej … zvesta sem zavestno, hote, načrtno, ne zato, ker je to kao moralno.
    če bi to bilo moralno, potem ne bi toliko zakonov razpadalo zaradi tega, potem ne bi bilo toliko trpljenja zato. nekdo nam je ljudem vbil v glavo, da je monogamna zveza EDINA PRAVA. ja? je? zakaj pa jih potem tako mali odstotek ljudi JE monogamnih, ostali pa se delajo, da so?

    kar se mene tiče je ZVESTOBA potencirana in VSILJENA, ni naravna in ne prirojena. in je ni človeške družbe na svetu, ki bi bila monogamna. in povsod obstajajo prostitutke, kurbe, ipd. kamor hodijo možje fukat (varat?) in to je bilo od vedno in vedno bo. pa kakorkoli si zatiskate oči in trdite, da je nemoralno in nenormalno in bolano.

    kdo je bolj bolan? kdo gre proti vetru? :)

  21. einstein pravi,

    13.02.2008 ob 19:16

    Glede varanja imam jez že od nekdaj izredno čudno “filozofijo”

    Dejstvo je, da nikakor nisem popoln, kot tudi moja partnerka (ok pozabimo za trenutek, da sem trenutno samski) ni popolna. Ampak zagotovo obstaja nek jasen - čustveni, razlog, da sem z njo v zvezi, kot tudi ona ni z mano, zgolj ker je druga alternativa biti samski. (takšne ženske se mi zdijo neumne in si zaslužijo dobiti največje kretene)

    Torej jaz že zaradi svojih osebnostnih lastnosti in pogledov sam nikoli ne bi varal (saj vem zarečenega kruha …), ampak dopuščam, da me ona kdaj prevara … ampak z edinim pogojem, da se to ne dogaja na redni bazi in kot izoliran dogodek. IN SEVEDA, DA MI TO POVE… Kajti, ko pride v zvezi do prekrivanja, špekuliranja in laži to ni več zveza ampak tragikomedija, ki vodi v propad… sem raje samski

    Sicer pa je zvestoba privzgojen koncept, ki je nekako skregan z evolucijsko naravo (ćeprav poznamo kar nekaj živalskih vrst (predvsem ptic), ki so izključno monogamne)

  22. tinamalinatinamalina pravi,

    13.02.2008 ob 19:17

    …. , ne bluzi :)

    alex, tako kot praviš sam - človeška narava je taka, da smo prizadeti, če nas ljubljeni izdajo (glede zaupanja). Jebiga.

    Morska, seveda ni prirojena. Mislim, da niso našli še gena za zvestobo hehe :)

  23. tinamalinatinamalina pravi,

    13.02.2008 ob 19:27

    einstein, zvita teorija… “naj mi pove.. (potem pa se bo morala opravičevati sto na uro in početi vse, da dokaže, da ji je res žal…moja sužnja bo!” heheh :) malo šale.
    Ampak…einstein…a ne bi imel potem resen problem zaupati tej isti ženski še naprej?

  24. einstein pravi,

    13.02.2008 ob 19:28

    katarina ne razumem, zakaj si v tistih 13 letih sploh bila v zvezi/ah… kolikor jaz poznam moško populacijo, je razmišljanje večine (sicer jez ne spadam tja)stila => če je ženska za, zakaj pa ne, manj kot je čustev in komplikacij po tem, bolje je.

    Torej zakaj varati, če bi lahko seksala čisto isto (ali pa še več) in popolnoma neobremenjeno (ok, razumem, da se ti nikakor s tem nisi obremenjevala)

  25. katarinakatarina pravi,

    13.02.2008 ob 19:36

    einstain: to so bile “ohlapne” zveze. jaz sem jim rekla vikend paketi. srečevali smo se, ko nisem imela otrok doma ali sem šla jaz k njim ali kaj drugega. pač smo že na začetku dorekli “pravila”, nič kompliciranih čustev, nič spraševanj, še klicali smo se med srečanji bolj malo.

    in sem bila vedno znova presenečena, ko smo šli narazen, da so bili tisti čas samo z mano. :) ker zvestoba ni bila del dogovora. očitno sem bila jaz njim dovolj, ker se res ne spomnim, da bi me kdajkoli kateri od ljubimcev varal.

    ma … je bilo pa kar fino imet enega “stalnega” in ,če je ravno naneslo, še malo posrani skočit.

    kar pa se tiče očeta mojih dveh hčera … sem mu pa tudi že na začetku povedala in je tudi vedel, da zvestoba ni del zveze.

  26. einstein pravi,

    13.02.2008 ob 19:40

    tinamalina stvar je dejansko preprosta in kar se tiče za zvezo “prebavljiva” Ravno, če se v zvezi počuti dovolj sproščena, in ve, da mi lahko zaupa tudi takšno stvar, bo zveza trdna. Seveda sedaj ne pričakujem, da mi bo pri vsakem zajtrku zravem kave povedala, da je spet nekoga drugega dol dala (recimo en “incident” leto je Še OK). Takoj, ko bi ugotovil, da laže, prekriva … bi bilo zveze konec, brezpogojno, ga ni opravičila in dejanja, da nadaljujem v taki zvezi.

    Po moje ni problem v varanju, problem je v iskrenosti in nezaupanju & pomanjkanju komunikacije. Ko je enkrat med partnerjema razvita nit zaupanja, ko neobremenjeno lahko rečeta karkoli in potem to predebatirata in uskladita mnenje, potem se stvari kar uredijo, pa naj je to glede spolnosti ali skupnega tekočega računa.

  27. alex pravi,

    13.02.2008 ob 20:19

    @katarina; jaz te gnjavim ker ti nisi zvesta? Tvoja zvestoba ali nezvestoba se mene popolnoma nič ne tičeta. Ti zase že veš. Tu le debatiramo in izmenjujemo mnenja. In pri tvojem me je “zmotilo” predvsem to, da s svojo filozofijo hočeš-nočeš megliš “zdrav” odnos do čustvovanja tudi svojim otrokom. Tu sem trznil.

    In nikjer nisem govoril o morali. Povedal sem le, da ZVESTOBA NI PRIROJENA in da gre za ZAVESTNO (hoteno) ODLOČITEV oz., za spontano zvestobo kot post-festum zaupanja, kjer potrebe po varanju sploh ni. Temu pravim kvalitetna ali dobra zveza med dvema, vse ostalo je pa verjetno bolj površinsko, trhlo, krhko, plitvo … morda iz naslova koristoljubja, ali pa se skok preko plota zgodi - zaradi nekih razlogov … pa je potem temu primerno tudi bolje narediti konec, ko enemu ali drugemu ne nudi več želje po zvezi. Fair-play do sebe in do partnerja.

    Tu, vidiš?, tiči hakeljc. Očutek imam, da nisi (še?) razčistila ali imaš partnerja dovolj rada - ali si rada z njim zaradi njegove osebnosti, ali pa ga “imaš” zgolj iz nekih drugih vzvodov ali potreb. Ne pravim, da bi morali bit nujno vsi poročeni in zvesti. Če nekdo ni dovolj zrel za resno zvezo, je bolje, da se vanjo sploh ne spušča. Adolescentniki so tu izzvzeti, saj so šele v fazi dozorevanja in potrebujejo izkušnje. In ja, največ zakonskih zvez razpade prav zaradi nezvestobe. In prevarani vedno trpi. Četudi skakalcu čez plot oprosti, ta izkušnja boli, zaupanje je pa blazno težko spet vzpostavit. Le totalnim egoistom in čustvenim invalidom je lahko popolnoma vseeno če varajo /in /ali/ so prevarani. Vsi ostali pač imajo vsaj malo občutka slabe vesti do nekoga, ki so ga morebiti prizadeli in/ali/ jih dejstvo, da so bili sami prevarani/izdani - boli.

    Vzgoja otrok je velika odgovornost. Velja dobro razmisliti o nekaterih “filozofijah”, preden z njimi čisto po nepotrebnem obremenimo njihove “dušce” ali zastrupimo njihove misli. That was my message!
    Izbira, ponavljam, je pa itak tvoja. Pa srečno!

  28. katarinakatarina pravi,

    13.02.2008 ob 21:23

    alex: samo replika. napisal si, citiram : /Katarina! Ne me basat, da “to (varanje) ni nič takega in da ne sodi med top 10!” Potem je nekaj hudo narobe z načinom tvojega čustvovanja. Če vlečeš ta vzorec naprej(žal mi je) zaradi neprijetne izkušnje s svojim očetom, potem ga privzgajaš tudi svojim otrokom. itd…/ -TO NI IZMENJAVA MNENJE, TO JE VSILJEVANJE MNENJ, VISLJEVANEJ SVOJIH MISLI, BESED, …
    tako kot je tvoj zadnji komentar, kjer si ti pameten, vseeveden, moralen, NORMALEN IN ZDRAV, vsi ostali ,ki mislimo drugače, pa smo … BOLANI, NENORMALNI.

    pomenkuj se dalje sam ali pa se nauči lahko noč

  29. alex pravi,

    14.02.2008 ob 16:11

    Vsem tistim, ki verjamete v ljubezen, želim eno lepo in prijazno Valentinovo. :)

  30. .... pravi,

    14.02.2008 ob 17:39

    katarina: what a whore. Pa se polno nesmislov pises. Ti si rekla fantu ves kaj zvestobe pa v najini zvezi ne bo in on je hotel da si zvesta, drugace bi te pustil, ti pa si ga prevarala in se vseeno te ni pustil. Pravljica za lahko noc.
    Jaz bi te vrgo skozi okno ne samo pustil. Ce je kaj ogabno so to whores. Sicer se to ponavadi pripisuje moskim ampak opazam da imas tudi med blogerji kr dosti prasick. Sicer pa edino kar ti zdaj privoscim je, da zdaj ko si pa ti resna in zelis da ni
    varanja obcutis ravno to. Da moz/fant karkoli ze pac lepo nateguje svojo tajnico. To bi bil hec. In pol ga zalotis in reces ja bil je ultimat ampak te vseeno nebom pustila,.. Tak nekako bi to zgledalo verjetno,… Bogi tvoji otroci. Upam da ne skacejo v pojstlo z vsakim in da nimajo vikend paketov pri 13, pri tebi se je ocitno pokazalo kaj nastane iz tega,..

  31. tinamalinatinamalina pravi,

    14.02.2008 ob 19:16

    alex, hvala za lepe želje, tudi tebi isto :)

Komentiraj