04.02.08

Otroci grejo lahko glede obnašanja v ekstreme

Kategorija Učiteljska, Aktualno ob 16:51 avtor tinamalina

Da grejo otroci glede obnašanja lahko v ekstreme, je znano vsem. Ali se njihovo obnašanje v šoli razlikuje od tistega doma? Verjetno. Ali pa tudi ne. Mogoče so ravno starši tisti, od katerih se otrok nauči svojih ekstremov.

Ob današnjem pogovoru s sodelavko sem se ponovno zavedla, da učitelji in učenci prihajajo z dveh različnih planetov in dokler bo obstajalo pravilo prisile, ki po zaslugi narave teh dveh planetov ustvarja konflikt v šolstvu, toliko časa bodo šole imele renome mučenja. O čem govorim? Govorim o pravilu, da se učenci upirajo temu, kar jim učitelj ponuja. Upirajo se znanju in upirajo se delu in ker se lahko, saj jim to omogočajo njihove pravice, bo uporništvo čedalje večje in čedalje bolj mučno za učitelja.

Omenjeni pogovor me ni šokiral, razumela pa sem učiteljičino žalost in spraševanje, zakaj si je to zaslužila. Sodelavka mi je kul, saj ne uporablja učnih metod iz kamene dobe, dobro se razumeva in kvalitetna učiteljica je. Če bi bila ena izmed kokoši, sigurno ne bi uživala v njeni družbi. :) V razredu uči hudo problematično učenko, ki ima probleme v vseh možnih pogledih, ne le v odnosu do učiteljev in danes si je dekle dovolilo enega izmed ekstremov.

Ne le da je učiteljico med uro začela tikati, poslala jo je v pičkomaterino. Ja, v pičkomaterino. Pred tem je gospodična izrazila celo ukazovalno željo, naj gre učiteljica ven iz razreda. Ja, učiteljica ven iz razreda. Izrazila je tudi ukaz, naj učiteljica utihne. Ja, naj učiteljica utihne. Seveda so se zadeve zaključile kot so se - pogovor s svetovalno delavko (pristojnim človekom za izvenučiteljske zadeve), kazen in uničena učna ura.

Sodelavka je bila ob koncu delavnika na robu zagona, da službo pusti. Bila je tudi na robu razočaranja, kar je razumljivo. Še vedno ni mogla verjeti, da so bile besede namenjene njej, ki je tam zato, da učence kaj nauči in ne za tarčo vseh možnih frustracij današnje mladine.

Kaj je ena kazen več…pff…nič. Kaj je še en klic staršem, katerim tako ali tako ni mar? Pff…nič.

Nič.

Ker sama dobro poznam primer učenke in ker sama dobro vem, da je šola organizacijsko na podnu, sem jo znala potolažit in življenje teče dalje.

 

43 komentarjev »

  1. andraz182andraz182 pravi,

    april 2, 2008 ob 17:54

    Klub temu, da sem tudi sam učenec in bi moral zagovrjati sebi enake v tem primeru tega ne morem … Se popolnoma strinjam. Nekateri si dovolijo preveč. Vendar priznajmo … Dovolijo si zato, ker vedo, da si lahko ter to nima nobenih hujših sankcij …

  2. tinamalinatinamalina pravi,

    april 2, 2008 ob 18:10

    A tako mlado bitje si ti, jaz sem te pa imela že vsaj za študenta :)
    Imaš prav, strinjam se s tabo. Ker vedo, da si lahko in ker šola glede tega nič konkretnega ne naredi.

  3. burner pravi,

    april 2, 2008 ob 19:00

    Če bi bil jaz na mestu te učiteljice, bi tistega vraga prijel za lase in z vso silo zabrisal iz učilnice!
    Zdaj pa je tako, ko imajo učenci polno pravic in skoraj nobene obveznosti. Pa naj samo pride tisti pametni gaber ali zver in reče, da učenca nisem dovolj motiviral. Še njega bi po ušesih. Pa starše tud če bi tazga otroka zagovarjali. Kako si drznejo!!!
    Najbolj zaleže palica. Kakšen pogovor in opomin, ah dajte no. Otroci se temu smejejo.
    En nasvet: učitelji naj si prinesejo kamero in naj snemajo razred med poukom. Tako bodo imeli neizpodbiten dokaz, ko bodo kakšnega učenca zaradi izzivanja vrgli ven.

  4. tinamalinatinamalina pravi,

    april 2, 2008 ob 19:14

    burner, in potem dobiš po glavi od ravnateljice, inšpekcije in po možnosti sodišča :)
    Tudi jaz bi uvedla kamere, ampak ker je to zaenkrat nemogoče, se marsikateri učitelj poslužuje zapisovanja dogodkov med urami…tudi dober dokaz.

  5. tinamalinatinamalina pravi,

    april 2, 2008 ob 19:16

    Zver pa pač…sedi na stolčku in ureja pravice učencev in dolžnosti učiteljev, ane :)

  6. anzefanzef pravi,

    april 2, 2008 ob 19:42

    Tudi sam sem začuden nad vse večjo predrznostjo svojih sošolcev. Včasih ste bili učitelji avtoriteta. Zdaj so to tisti, ki učiteljem avtoriteto zbijajo.

  7. iztokgartneriztokgartner pravi,

    april 2, 2008 ob 19:47

    Pogrešam čase, ko je lahko učitelj takemu učencu primazal eno okoli ušes, ko je učenec prišel domov in to povedal, pa sta isto storila še njegova starša.

  8. tinamalinatinamalina pravi,

    april 2, 2008 ob 19:47

    anzef, močno si želim, da tvoj komentar prebere tudi kak “stolčkar” v ministrstvu.

  9. tinamalinatinamalina pravi,

    april 2, 2008 ob 19:49

    iztok, to je prinesla demokracija in permisivnost in podobne pizdarije. Kot sem povedala par blogov nazaj…treba bo oživeti komunizem :)

  10. Nadja pravi,

    april 2, 2008 ob 20:23

    Ta teden sem zacela pedagosko prakso, anglescina. Hospitiranje je itak zgodba zase, ker pac samo gledas samo me je ze drugi dan presenetil totalno negativni odnos ucencev do uciteljice in snovi. Preprosto so jo ignorirali. Res da je bil to najnizji nivo in vecina ucencev je imela tezave z razumevanjem jezika, tisti pa, ki so ocitno vedeli za kaj se gre in je bilo njihovo razumevanje dejansko na nivoju tretjega nivoja, pa so se preprosto zafrkavali. Ignorirali uciteljico sto na uro in na koncu sem si premislila glede nastopa v tem razredu.
    Vem, da se takim stvarem itak ne bo mozno vecno izogibati ;)

    Ampak je groza, kaj se dogaja in da ucitelji poskusajo najti vedno lepse in bolj prijazne nacine kako se ukvarjati z ucenci potem pa zgubljajo zivce in glasilke. Trsi prijemi se nikomur niso skodili ;)

  11. tinamalinatinamalina pravi,

    april 2, 2008 ob 20:36

    Nadja, torej zdaj veš, kaj te čaka :)

  12. Janez pravi,

    april 2, 2008 ob 21:09

    Sem samo hišnik pa slišim in vidim toliko stvari v osnovni šoli da se absolutno strinjam z vsem napisanim. Čeprav so razlike od učitelja do učitelja in mislim, da moški nekoliko lažje in z več uspeha uveljavijo vsaj nekaj avtoritete. Verjamem, da se zlasti (mlajše) učiteljice že bojijo posameznikov tudi že v osnovni šoli.
    Strinjam se, da samo pravice in praktično nič dolžnosti vodijo samo navzdol. Amerikanizacija pač in voda na mlin privatnim šolam, ki bodo lahko postavljale drugačne pogoje; in če uvedejo še šolnine bodo tudi starši zainteresirani za ustrezno obnašanje svojih zlatih ritk. Nič rožnato, žal.

  13. Alex van der VolkAlex van der Volk pravi,

    april 2, 2008 ob 21:28

    Kaj ni tako da najbolj problematične učence, ki si dovolijo preveč sošolci in sošolke sami izključijo iz družbe?

  14. deklca pravi,

    april 2, 2008 ob 21:48

    Jaz se kot dijakinja gimnazijskega programa (ki naj bi predstavljali bodoče intelektualce itd…) včasih zamislim, če so to v čemer sedim vsako dopoldne sploh pogiji za normalno šolanje.

  15. igo pravi,

    april 2, 2008 ob 22:29

    Alex v.d.V. : Žal so taki osebki pri vrstnikih največji “frajerji”.

    Tudi jaz pogrešam iste čase, kot Iztok Gartner.
    Pravice učencev in staršev (ki tožijo učitelje,…) bi morali temeljito oklestiti. A žal je že skoraj 10 generacij otrok šlo skozi sedanji sistem.
    LP,
    Igor

  16. tinamalinatinamalina pravi,

    april 2, 2008 ob 23:07

    Janez, takoj ko se pojavijo privatne šole in z njimi privatni učitelji, prva napišem prošnjo za delo :)
    In (moškim) učiteljem je res lažje, pripomore že moška postava in globok glas. Učenci učiteljice pač jemljejo kot tečne in nemočne…sploh mlade, kot praviš ti.

    Alex, odvisno od razreda. Saj veš, da je veliko otrokom bolj zanimivo kako se Polde meče po tleh kot pa to, kar razlaga učiteljica.

    deklca, a zdaj je že po gimnazijah divje?
    Po moje je to posledica tega, da nekatere gimnazije nimajo omejitve pri vpisu.

    igo, se strinjam…po novem starši vejo več o šolstvu in o raznih predmetih kot pa učitelji.

  17. BlazzBlazz pravi,

    april 2, 2008 ob 23:23

    Ok, to je pa rahlo trapasto.
    Do učiteljev sem vedno imel avtoriteto - in vedno jo bom.
    Kar se grejo pa današnji pokovci je pa enostavno too fucking much.

    Nisem ravno za tiranijo ki bi jo zganjali učitelji (na naši gimnaziji je že 10 let odkar je nehal en profesor učit, pa te še danes ko kdo omeni njegovo ime kar zmrazi, čeprav nisi imel nič z njim), ampak hej… eno je pa če ti froc take izvaja med poukom.

    PS: Če bi meni to delal, vem da ob koncu leta nebi imel 2 :) pa če bi znal za 6.

  18. Oki pravi,

    april 3, 2008 ob 01:37

    Šola prav nič ni organizacijsko na podnu. Predpisov in birokracije, ki je nekoč ni bilo, je vse več. Ampak usmerjena je od začetka do konca v “varstvo” učencev in dijakov. Varstvo pred vzgojo! Doma imajo starši vse manj časa in volje, da bi se ukvarjali z otroci, v šoli pa jih je treba zaščititi pred hudobnimi grdimi učitelji. Da bi dali učiteljem enake pristojnosti kot staršem, nihče ne pomisli, pri čemer je povprečen učitelj s precej več izkušnjami in boljšim pristopom kot povprečen starš, ki vidi samo svojega otroka in ga ne briga za ostalo. Šole disciplinskih ukrepov preprosto ne furajo več: ker je grmada papirja za izpolnjevat, potem pa starš take pokore reče NE in vse pade v vodo. Rezultati tega seveda sledijo, kot je opisano.

  19. pijanec pravi,

    april 3, 2008 ob 01:39

    Jaz se tej situaciji sploh ne čudim. Nasilje je postalo popolnoma sprejemljivo v naši družbi. Včasih smo takšne nasilneže in primitivneže prebutali, pa je bil trajni mir. Prav tako takšne, ki so pretirano divjali na cesti. Če se je kdo kopal gol ob reki nas ni motilo. Danes pa je ravno obratno in danes se rajši cela skupina ljudi ubada s tem, kje in kdo pokaže joške, da si imajo s čim težiti, kot pa da bi se ukvarjali z resničnimi problemi družbe.

  20. Oki pravi,

    april 3, 2008 ob 02:01

    Aja, Tina, še to:
    “prinesla demokracija…treba bo oživeti komunizem”
    Tako gre: v prejšnjem sistemu se je cenilo izobrazbo, ca$h pa ne. Če si ga sral v šoli, si letel ven, kolikor si bil dolg in širok, potem v službi pa so ga lahko vsi mirno srali, in se nobenemu ni zgodilo nič.

    No, danes je ravno obratno! :D

  21. anči pravi,

    april 3, 2008 ob 07:11

    Potem pa se še cerkev naj ne vmešava ne!! Ne v družino, ne v politiko, ne v šolo. Nisem zagovornik katolikov ampak v tem primeru, da se ustanavljajo privatne osnovne šole predvsem v sklopu cerkve je najboljša naložba kar se tiče današnjih otrok za v bodoče. Samo v duhu katoliške vzgoje je možno otrokom vcepiti socialno medsebojno povezanost, občutek do drugih, etičnost, moralnost in razložiti dejstva svobode.
    Žal pa se vse premalo staršev zaveda kako vzgajajo svoje otroke in jim namenja premalo časa. Potem pa vzgojo prepuščajo ulici in prelagajo odgovornost šoli!

  22. neurovoreneurovore pravi,

    april 3, 2008 ob 08:50

    Učiteljski poklice se je v zadnjih dveh desetletjih dodobra razvrednotil. Tako operativno kot pravno. Sklestili so jim pristojnosti, možnost učinkovitega posredovanja pri konfliktih in še marsikaj. Obenem so se pravice šolarjev in staršev navile pod strop.
    In potem se čudijo, kako učitelji nimajo več avtoritete. Pfft.
    Kako naj jo imajo , ko jim že četrtošolci grozijo z odvetniki zaradi odvzema neprestano zvonečega mobitela. In starši jih podprejo.

    @iztok - ja. mi še na misel ni prišlo, da bi se doma pritoževal zaradi kakšne dobro plasirane (in zaslužene) krede. Starši so bili na strani zakona.

    @anči - “Samo v duhu katoliške vzgoje je možno otrokom vcepiti socialno medsebojno povezanost, občutek do drugih, etičnost, moralnost in razložiti dejstva svobode.”

    Uh - huh. Katoliška cerkev naj razlaga moralnost , dejstva svobode in etičnost ? Sliši se kot scenarij za nizkoproračunski horror flick.

  23. Oki pravi,

    april 3, 2008 ob 09:46

    anči: “Samo v duhu katoliške vzgoje je možno..” - glede na razmere v šolstvu še do leta 1995, ko smo bili po rezultatih v vrhu svetovne lestvice: so do takrat šolstvo furali duhovniki?
    Gre za nekaj drugega: šolstvo je zrcalo razmer v družbi - pri nas je po balkansko “i nikome ništa” na celem kupu področij, ne samo v šolstvu!
    Drugi problem je katastrofalna nataliteta in situacija, ko se šole grebejo za vsakega učenca/dijaka, in po novih zakonih so celo plačane po glavah vpisa. Še malo, pa bodo v šolstvu Gogoljeve “Mrtve duše” - marketing s starši učencev, pri katerih sploh ne bo važno, kaj počnejo ali kaj znajo, samo da so vpisani!

  24. Nick pravi,

    april 3, 2008 ob 09:58

    Ja, samo v duhu katoliške cerkve je možno otroke naučiti tudi hinavščine, zlobe in sprijenosti. Kar korajžno!

  25. tinamalinatinamalina pravi,

    april 3, 2008 ob 17:49

    Oki, a če bi učiteljem dali enake pristojnosti kot staršem, to pomeni da bi prišla kaka zaušnica tudi v poštev? :)
    Birokracije je pa res preveč, ja.
    Glede komunizma pa…v prejšnji družbi so bili nekako vsi bolj zadovoljni kot sedaj :)

    pijanec, take stvari ti o današnji družbi povejo vse.

    anči, misliš da bi bilo pod katoliško komando drugače in da ga otroci ne bi srali? Še bolj kot ga sedaj?
    Glede staršev pa imaš popolnoma prav.

    neurovore, včasih tudi jaz pomislim, da so večji problem starši kot otroci.

  26. anzefanzef pravi,

    april 3, 2008 ob 18:12

    @anči; s pomočjo katoliške vzgoje nebi ničesar dosegli…jaz osebno bi ne obiskoval šole, ki bi imela versko ali s pomočjo vere voden pouk. Kot Ateist se mi zdi to pretiravanje (še posebej, da bi mi nekdo ves čas pridigal o morali medtem, ko sam dela nasprotno).

    Stvar je v tem, da se nekateri zavedamo kaj šola je in s kakšnim namenom so v šolah zaposleni učitelji…tisti, ki pa se tega ne zavedajo pa so po mojem mnenju nedorasli za nadaljnje šolanje in se naj raje učijo v posebnih šolah: ateisti v komunistično vodeni šoli; katoliki v cerkveni šoli.

  27. Oki pravi,

    april 3, 2008 ob 20:49

    “če bi učiteljem dali enake pristojnosti kot staršem, to pomeni da bi prišla kaka zaušnica tudi v poštev?”
    Seveda ne, Tina. Jaz je ne v OŠ ne na gimnaziji nisem dobil nobene, pa smo vseeno imeli strah, ker je ukor pomenil cel cirkus doma, in šole so koga tudi izključile. Danes je za izključitev najbrž potrebno z nožem zaštihati sošolca, posiliti sošolko, ali prebutati ravnatelja. Nobenih staršev z odvetniki ni bilo: izvolite, pa ga prepišite, če vam ni prav. Danes je že neutemeljena tožba staršev slaba reklama za šolo in javne šole so v poziciji, ko jim je bolj pomembno število vpisanih, kot to, kaj se dogaja z njimi. To je pa že posledica natalitete. Da se ta vpliv ne bo nadaljeval v zasebnem šolstvu, je tudi iluzija.

  28. pikapoka pravi,

    april 3, 2008 ob 22:43

    Kot študentka sem nadomeščala profesorico na eni izmed OŠ in tam sem doživela prav to kar se je zgodilo tvoji sodelavaki. V enem razredu sem se počutila prav ogroženo. Bila sem vse, samo človek ne. Sem razmišljala, da bi se morala opremiti kot specialec s čelado in neprebojnim jopičem, ker nikoli nisem vedela, kaj mi bo priletelo v glavo ali hrbet. Res je bilo grozno. Matematičarka je dobila celo od ene učenke par udarcev v glavo, tako da je morala na šivanje. In ker se je branila ter očitno udarila učenko, je bila suspendirana za nekaj časa. Razplet te zgodbe ne poznam, ker sem zapustila to šolo. Torej otroci te lahko tudi ubijejo, ti pa se jih ne smeš niti dotakniti. Kot sem zapisala sem po treh mesecih tiranije in psihičnega nasilja s strani otrok enostavno odšla, ker vodilni na tej šoli niso znali zaščititi svojih delavcev. Ni mi žal, da sem odšla. Žal mi je le, da nisem odšla že prvi dan, ko so mi pripravili “dobrodošlico”. Že prvi dan so mi pokvarili voljo do tega poklica. Že prvi dan na tej šoli so mi popolnoma uničili mojo sliko o dobrem učitelju in prijetnem poučevanju. Udarec je bil zelo močan. Čas je zacelil to neprijetno rano, a še vedno ostaja strah, kako bo v prihodnosti. Razmere v šolstvu se drastično slabšajo. Sicer pa glede te tvoje sodelavke, če se ji to konstantno dogaja in če jo to “ubija” naj raje zamenja službo. Se mi zdi, da ko te problemi v službi tako zamorijo, da ti to načenja zdravje, je treba nekaj ukrenit. Otrok ne moremo spremeniti, lahko pa spremenimo sebe in gremo naprej. Poiščemo novo šolo, kjer so morda bolj prijazni otroci. Ali pa poiščemo službo na kakšnem drugem področju. Vem sliši se lahko,a ni ker je težko najti službo. Vse dobro tebi in tvoji sodelavki!!!

  29. tinamalinatinamalina pravi,

    april 3, 2008 ob 23:09

    pikapoka, tvoj zapis se sliši grozno. Še bolj grozno pa je, da se to resnično dogaja na šolah in da so učitelji po novem vse drugo…pazniki, medicinske sestre, socialni delavci, tarče žalitev in UDARCEV, itd.
    Če ti ni odveč, lahko napišeš tudi kaj o tem, kar se je zgodilo prvi dan.
    Tudi na naši šoli je bilo nekaj podobnih stvari… “stolčkarji” pa vztrajno furajo permisijo in pravice učencev. Če bodo učitelji tako razočarano zapuščali ta poklic, ne bo dobro in zanima me, kaj bo ministrstvo naredilo, ko bodo ugotovili, da jim primanjkuje kadra.
    Saj nihče ni nor, da se s tako stopnjo izobrazbe iz dneva v dan bode z mulci, naj se nekaj naučijo.
    Itak pa je najlažje obtožit učitelja, da pojma nima o pristopu in poučevanju, najbolj glasni pa so seveda tisti, ki enega dneva niso preživeli v učilnici.
    Dobri in kvalitetni učitelji izgubljajo veselje do poklica…in to je žalostno. Zelo žalostno.

  30. tinamalinatinamalina pravi,

    april 3, 2008 ob 23:11

    Učenci se po novem bolj brigajo za to, kako bodo v šolo prinesli drogo, mobitele, nože in podobno kot pa za potrebščine. In seveda za to, kako bodo zjebali učitelja zato, ker ga pač lahko.

  31. Oki pravi,

    april 4, 2008 ob 00:22

    Tina, zdaj pa pretiravaš! Ker mularije sploh ne briga, kako bo:
    - v šolo prinesla mobitele: ??? kdor ga ima, ga itak nosi s sabo (a res misliš, da se kaj obremenjujejo s tem?)
    - drogo: imam pričevanje, ko vsa mularija neke OŠ (hmmm, dveh) ve, da nekdo preprodaja na OŠ drogo, ampak se mu ne zgodi NIČ
    - nože: saj niso neumni - učiteljice, ki vidijo in ne naredijo nič, sicer javijo policiji, ki tudi ne naredi nič in izpusti malo kasneje…to se počne vendar po šoli! :P
    - zjebala učitelja: to lahko na eleganten način brez posledic kadarkoli, ampak spet, komu se da več kot toliko jebat glupe učitelje?

    pikapoka: HVALA, KER SI NAPISALA! Tvoj prispevek bi morali natisniti na jumbo plakate in jih nalepiti v okolice šol! Sicer bodo starši in vsa javnost sanjali dalje! S tem da “nove šole z bolj prijaznimi otroci” ne bo, dokler se ne spremeni odnos javnosti do šolstva!

  32. pirat s hribov pravi,

    april 4, 2008 ob 08:06

    najprej jih učiteljica dobi u šoli, potem pa še doma, če to pove strašem :( narobe svet

  33. neurovoreneurovore pravi,

    april 4, 2008 ob 08:40

    @tinamalina & oki : In če se odnos do šolstva ne spremeni, smo na dobri poti , da pristanemu v rangu držav kot so npr. Turčija. Tam imajo pregovor “Za učitelja že bo” - tj študenti, ki pogrnejo na izbranih faksih gredo na “pedagoškega” kjer sprejmejo vse b.p.

    Če pustim paranoji prosto pot, bi si čisto lahko predstavljal, da se javno šolstvo sabotira namerno. In posledično reklamno kampanjo “Vrhunska šola z vrhunskim kadrom - Zasebna šola Zvitega Svizca d.d.” prav tako.

    Drugače pa imam v družini dve učiteljici razrednega pouka (eno s 15+ let izkušenj in eno v “nastanku”) , tako da je podobnih horror doživetij za poseben blog. Sad but true.

  34. Lucille95 pravi,

    april 4, 2008 ob 12:51

    krivi so starši in takim staršem bi bilo potrebno vzeti otroka in ga spraviti na pravo smer, dokler je to že mogoče…namesto s takimi primeri pa se csd-ji ukvarjajo z vsem drugim…to sigurno ni normalno in takega otroka je potrebno odstraniti od ostalih in mu nuditi “prisilno” strokovno pomoč…starši pa bi morali kazensko odgovarjati…dvigne mi pritisk, ko vidim, kako sebični so nekateri starši in kako jim je popolnoma vseeno za njihove otroke

  35. Ajda pravi,

    april 4, 2008 ob 13:32

    Jaz tudi pogrešam čase, ko so učitelji imelo avtoriteto. Tisto pravo, ne neko strahospoštovanje iz kamene dobe. Za tak odnos učencev do učiteljev so pa v največji meri krivi starši. ja pa kje za božjo voljo pa mislite, da se otrok tega nauči? Ja, doma vendar. Starši nonstop blatijo šolo, učitelje…… ja, res nič čudnega da se kaj takega dogaja. Sem se pa kar zamislila nad zapisom pikepoke. Žalostno, ampak resnično.

    Tinamalina, drugače pa ti povem nekaj. Moja mami uči v OŠ višjo stopnjo že skoraj 30 let. Pa verjemi, da je doživela že marsikaj. Tvoji sodelavki pa povej, da si ni vredno uničit poklica zaradi takšnih blesavih otrok. Verjamem da je prizadeta v dno duše in si lahko samo mislim kako ji je. Pravijo, kar te ne ubije, te utrdi in res je tako. Držim pesti, da bo sodelovka čedalje močnejša proti takim blesavim mulcem.

  36. Ajda pravi,

    april 4, 2008 ob 19:51

    Pa še to: nikakor takih izpadov blesavih otrok ne smete jemati osebno. Če ne bi bili na mestu učiteljice vi, bi pa koga drugega tako nadrla tista mula.

  37. pika pravi,

    april 4, 2008 ob 20:01

    še dobro, da imajo najvišje rfokse vedno najdebelejšo kožo in da to tudi zelo dobro vedo. svaka jim čast.
    taiste matrone pa se po difoltu najraje spravljajo na najmanj hoteče učence, jim povzročajo nočne more in ne dajo spati.

    recept morajo pač pogruntati sami. bilo bi zanimivo videti, kaktero od učiteljic bi učenci izbirali, če bi jim kdaj poprej bila dana možnost izbire. menda je to ena od opcij v življenju.
    ali pač prosto po prešernu greš za nosom in čakaš, kaj bo.
    kakor kdo.

  38. Oki pravi,

    april 6, 2008 ob 11:45

    Lucille: “krivi so starši in takim staršem bi bilo potrebno vzeti otroka in ga spraviti na pravo smer, dokler je to že mogoče…”
    Ja kaj pa bi bil kriterij? Kolikšnemu % staršev bi vzela otroke? Kolikšen % staršev bi tožila? Hja, recimo, da bi jim otroke res odvzeli in dali nekomu drugemu v vzgojo: ta bi imel pri vzgoji pooblastila staršev, ne? Vidiš, v tem je hec: učitelji jih nimajo!

    Predstavljajte si obratno komedijo, ko bi morali starši za vsak vzgojni ukrep pri svojih otrocih pisati zapisnike, dnevnike razgovorov, za ponavljajoče se neumnosti svojega naraščaja pa sklicevati konference stricev, tet, dedkov in babic, na katerih bi razpravljali, kaj neki se bo glede tega ukrenilo in ali je v vsej žlahti konsenz glede tega! :)

  39. Lucille95 pravi,

    april 6, 2008 ob 17:41

    Oki, saj takšni kriteriji obstajajo na csd-ju. Razlika pa je v tem, da tudi ko csd ve, da je nekaj narobe, ne ukrepa in se izgovarja na policijo, policija pa na csd. Očitno v naši državi nihče nima pristojnosti, razen staršev, ki pa lahko z otrokom delajo malo da ne kar si želijo. Pa sploh nikomur ni pomembno, kako bo to vplivalo na otroka in na njegovo prihodnost, ki je ob taki vzgoji definitivno pod vprašajem

  40. Buba pravi,

    april 6, 2008 ob 22:22

    neurovore pri nas se je na gimnaziji že takrat, ko sem se jaz vpisovala v fakulteto tako razmišljalo. ko sem povedala naši svetovalki, da bi šla študirat sociologijo in psihologijo na pedagoško fakulteto, me je samo debelo pogledala in vrgla en pogled v ocene in rekla, da je takih dobrih ocen škoda za učitelja (bla je pa sama učitelj)…
    na koncu so šle razredni pouk dejansko študirat sošolke, ki so padle maturo in so eno dodatno leto porable za njo in pa tisti, ki nikamor drugam niso bili sprejeti…
    seveda obstajajo izjeme, predvsem na področju jezikov in matematike…vse slavistke in anglistke in pa matematiki/fiziki so bli pa pravdobri/odlični…za to pač rabiš talent…

  41. Buba pravi,

    april 6, 2008 ob 22:24

    mislim, da starši to svoje razmišljanje predajajo naprej in imajo sami učiteljice na neumne in jih otroci posnemajo…ni ga boljšega za vzgojo otroka kot vzorec obnašanja staršev…mali so kot spužvice, vse posrkajo vase, grde lastnosti še prej kot lepe…

  42. Oki pravi,

    april 7, 2008 ob 02:26

    Lucille: V SLO je bistveno večji problem, koliko otrok delajo starši, kot to, kaj (ne) delajo z njimi. Nekaj % jih je bilo od pamtiveka problematičnih in jih vedno bo.

    Buba: koliko imajo starši učiteljice za neumne, nima nobene zveze. Ko sem bil na OŠ, nas je tudi učilo ene par biserov pedagogike, pa ni igral ne naš odnos do tega ne odnos naših staršev nobene vloge. Lahko smo ko spužvice posrkali zlobno mnenje staršev o tršici, pa smo bili v razredu vseeno prestrašeno tiho. To je tako, kot da če boš imela policaje za neumne (kar tako pogosto piše v vicih, da bi bilo že za v enciklopedijo), ne bi plačala kazni, ko te naslednjič pri čem zalotijo na cesti!? No way :)

  43. Buba pravi,

    april 7, 2008 ob 23:58

    oki tak glih ni. ker je plačilni nalog, ki ti ga izda policaj izvršljiv in ti denar izpulijo v vsakem primeru, bi bilo neumno, ker je borba proti mlinom na veter. policaji imajo kritje.
    učitelji pa ga nimajo. in to vsi vejo. zato pa lahko indoktrinirano zaničevanje prenašajo otroci dalje,ker vejo da ni snakcij…
    probaj policaju nazaj govorit, boš s pendrekom po glau dubu…

Komentiraj