05.01.08
Tudi jaz bi poknila Tjašo
Big Brother show ne spremljam redno (zato tudi upam, da nisem zgrešila pri imenih tekmovalcev), a vseeno sem slučajno imela to “srečo”, da sem zloglasni incident BB-ja ujela v njegovem skorajda pristnem momentu… poleg predvajanega posnetka na oddaji Trenja. Dejan je počil Tjašo.
V bistvu se je napil in jo počil. No ja… niti ni je počil, le malce focnil oz. oplazil po obrazu in ker je bila zadeva ujeta v kamere in posledično tudi v javnosti, je ubogi fant v istem momentu zapustil show. Zakaj? Ker ga bo Slovenija razcefrala. Iz vsega skupaj je nastal en velik šmorn, da je Dejan (fant) udaril Tjašo (punco) in da se to nikakor ne spodobi in moj bog!
Dovolila si bom iskren zapis in zato iskreno vsem zaupala, da bolj tečne in zoprne babnice od Tjaše še nisem videla. Mogoče čutim odpor do nje že od samega začetka, saj sta se z lastno sestro konstantno nekaj prepirali (ostaja varianta, da je bila to le igra pred TV, vendar dvomim). Konstantno bunjenje, prepiranje, tečnoba in teženje človeku kaj hitro da željo, da nekoga pokne…sploh če ima v sebi liter Cvička.
Druga zadeva, na katero bi se jaz orientirala raje kot na kvazi klofuto, katero sem jaz videla le s strani Tjaše Dejanu, je verbalno nasilje Dejana. Ali pa raje…kar obeh. Zakaj je važna le klofuta? Zakaj je prezrto, da je ona njemu preklinjala mater, recimo? Zakaj mu nihče raje ne očita, da se je na punco drl kot žival?
Seveda je zelo prav, da se je Dejan Tjaši opravičil. A tudi ona bi se morala njemu. Človeku pač ne moreš kar tako zonečastiti mame. Sploh pa ne v primeru, da ima ta človek balkanski temperament.







notnow pravi,
maj 1, 2008 ob 23:22
lol…. a to, da jo je pa Dejan žalil, da je neumna, grda pa debela pa nič ne velja. to je zame žaljenje in ne tista kletvica, ki sploh ni bila osebno mišljena.
sicer pa whatever. in adijo.
maj 2, 2008 ob 00:15
slab prebrano notnow. piše: “verbalno nasilje Dejana”, “Zakaj mu nihče raje ne očita, da se je na punco drl kot žival?”
srečna sm da tega ne gledam… sm pa vidla ta posnetek in se strinjam tina. čudna je ta naša slovenija
maj 2, 2008 ob 01:09
To, kar smo videli, res ni bil udarec, ampak dlan na obrazu, ki mu je botrovala tudi pijača. To seveda ne pomeni, da kakorkoli zagovarjam, da se žensko lahko udari, toda to je tv šov. V takem tv šovu pa je seveda za gledanost dovoljeno več kot v resničnem življenju. In če je za dvig rejtinga potrebna klofuta, bodo to klofuto gledalci seveda dobili.
In če je klofuto katera že morala dobiti, je prav da jo prav ta babnica, ki gre tudi meni na kurac, saj se pizdi in kurči od vsega začetka. Upam le, da je v resnici drugačna. Če ni, se ne bi čudil, da bo klofuto dobila tudi v privatnem življenju.
rockstar pravi,
maj 2, 2008 ob 17:08
Tokrat se ne strinjam s tabo Tina in se postavljam na Tjašino stran. Razvajen pokavec bi jih od mene še bolj dobil po piskru kot jih je od nje.
maj 3, 2008 ob 11:15
In zakaj to sploh gledamo kot nevemkakšen škandal?? Gre za odsev družbe in tako je (pre)večkrat tudi v resničnem svetu, ne samo v Big Brotherju …
maj 3, 2008 ob 18:03
Na Dejanovi strani sem.
maj 4, 2008 ob 13:57
notnow, kot pravi Nika…
iztok, mislim da bo prva od sestre, druga pa od njenega BB loverja
rockstar, po moje bi bilo treba kar vsakega od njih malo po piskru, da pridejo k sebi
andraz, torej praviš, če bi se kaj takega zgodilo kje v kakem lokalu ali doma in ne pred kamerami, bi se ljudje le požvižgali, ne pa zganjali cel halo ker je en tip focnil tečno babo po licu?
turbo, nisi edini
Unforseen pravi,
maj 4, 2008 ob 21:01
Ne gledam BB, mi je pa všeč, da cviček pišeš z veliko
maj 4, 2008 ob 22:24
Tovrstne šove bi mogli ukiniti, ker to je zgolj poneumljanje ljudi. Žalostno je, ker so se ljudje pripravljeni ” prodajati ” in kazati tisto plat načina življenja preko TV-ekrana. Za televizijsko hišo pa je logično takšen šov veliko cenejši, kot pa dober film, s tem pa dobijo še veliko gledalcev, ki se po možnosti še brezglavo poistovetijo s temi ” igralci ”. Žalostno.
Ne razumem ljudi, kako se lahko spustijo tako nizko, da ” nastopajo ” pred kamero povsem pijani, nagi, polni samih ”lepih” besed itd itd… Da ne govorim o podrejanju spolnim užitkom. Ali jih nič ne skrbi, kaj si mislijo starši oz. kakšno sramoto delajo staršem ali pa so starši ravno tako, oprostite izraz, neumni, kot njihovi otroci. Žalostno je, da se nekdo res tako malo ceni, še bolj pa je žalostno to, da obstajo ljudje, ki te šove dejansko gledajo in pri tem še uživajo. Razumem, gre za izklop od realnosti, ampak halo?!? Sploh pa je sramotno, da nekateri starši takšne šove dovolijo gledati svojim majhnim otrokom, za katere se ve, da ločevanje med realnim in televizijskim svetom, predstavlja popolnoma nič, saj otroci te meje še ne poznajo. Tisti ki pa jo, bravo starši. In verjamem, da tovrstni starši nasprotujejo gledanju takšnih šovov, če pa že, pa zgolj uporabijo za vzgojne namene primarne socializacije in posledično tudi sekundarne.
Buba pravi,
maj 5, 2008 ob 17:23
nisem spremljala debate, ampak mislim, da obstajajo dovolj grde besede s katerimi se lahko ljudje v nedogled obmetavajo - ako jih je volja - da ne rabijo začeti s fizičnim nasiljem.
ne gre se za to, ali je bila ta klofuta močna ali ne, ampak že zgolj dejstvo, da je tip izgubil živce in jo oplazil po obrazu, je sramotno in nizkotno in obsojanja vredno.
pri fizičnem nasilju je pogosto sramota večja od telesne bolečine, on jo je s tem slap-on-the-face dejansko PONIŽAL. ne glede na to, kako močno je bilo.
hkrati pa je vesoljni sloveniji pokazal tudi, da ni tabujev in da je zmožen vdariti tudi žensko.
valda da je ona njega bačnila nazaj in me ne preseneča, da ga je močneje kot on njo, zaradi tega ker se vidi, da je to nardila v ŠOKU in da jo je bilo po moje strah, kaj bo tipo naredil še naprej. in jo je menda on še enkrat, dokler ga niso stran potegnili.
pizdarijo je nardil, ne glede na moč jo je klofutnil in jo s tem tudi ponižal, iz sebe pa naredil idiota.
Buba pravi,
maj 5, 2008 ob 17:33
p.s. ne mi z argumetni, ali si je zaslužila ali si tega ni zaslužila. vsakodnevno vidim žrtve fizičnega nasilja in VEDNO se začne z malimi stvarmi in ker se žrtve ne odzovejo na take “male” zadeve kot je “dlan na obrazu, ki mu je botrovala tudi pijača”, se to stopnjuje.
v 98% se začne z malim in sljudje sploh ne opazijo, kdaj je postalo pa res očitno izživljanje, ko pa so otroci na vrsti in pa zobje manjkajo in so kosti polomljene pa je že prepozno…
Just say NO to abuse!!!
pirat s hribov pravi,
maj 6, 2008 ob 11:09
Gosenarca bi mogla čimprej dobit oznako “izseljen”…pa blo usega konc
maj 6, 2008 ob 17:21
Meh, ta zadeva je celo meni prišla na ušesa in pred oči. Se ji je bilo skoraj nemogoče izognit.
Temperament gor ali dol. Verbalno nasilje gor ali dol.
Roke se drži lepo pri sebi. In če že moreš kaj naredit, je natreniran ciničen nasmešek dovolj za coup-de-grace.
Ampak predvidevam, da BB tekmovalci niso izbrani zaradi svojih pomirljivih kvalitet. Eksces = gledanost.
maj 7, 2008 ob 10:51
jaz bi tjašo tko zlasala, da bi si za celo življenje zapomnila jebat meni mater.
ne vem če se kdo spomni, kako se je obnašala do dejana, ko ji je hotel nekaj razložit v kuhinji. si je pokrila ušesa in tulila lalalallala jaz bi jo tko žvajznila, da nikol več ne bi mogla rečt la, kamoli lalallala
tko zatežene babe že dolg nisem imela prilike gledat, da sploh ne omenimo tega, kakšna lažnjivka in glumica je. bljak. fuj.
pikapoka pravi,
maj 7, 2008 ob 12:08
Naj takoj na začetku zapišem, da sem proti kakršnem koli nasilju tako verbalnem kot fizičnem. Mislim, da je Tjaša to pot definitvno pretiravala. Ženska enostavno ni znala krotiti svojega jezika. Po moje je Dejan sploh ni udaril. Na posnetku je izgeldalo, kot da jo je prej pobožal. In ona je iz tega naredila celo štalo in ne vem kaj vse. Za mene je ona ena razvajeno bitje, ki ne zna kontrolirati svoj predolgi jezik. Edino prav, da se je Dejan umaknil ven iz te umazane igre. P ahavlaa bogu, onaje tudi ven izpadla, tako da je več ne rabimo gledati. Sicer pa je cel BB eno veliko sranje!!!
Buba pravi,
maj 7, 2008 ob 17:13
oikapoka - ne vem, kako se ti doma božaš, ampak prvič ko te bo fant doma TAKO pobožal, spakiraj kovčke in pobegni, ker gre za fizično nasilje…
Dr. Frojnd pravi,
maj 8, 2008 ob 13:06
BB sicer nisem videl nikdar, vendar pa se mi zdi splošen trend ločevanja telesa in psihe zelo zanimiv fenomen. Ali je duševna bolezen manj bolezen kot če se manifestira fizično?
No, in naslednje logično vprašanje, ki sem ga v stanju izpeljati je, ali je fizična poškodba več kot psihična poškodba? Bolj boli? Manj? Je to klasifikacija “višjega” in “nižjega” principa nasilja? Je fizično nasilje res toliko bolj vredno? Ti pokloni višje moralno izhodišče kot nasilje na sploh? Je odgovoriti na nasilje z nasiljem res tako upravičeno kot berem iz vaših komentarjev? Zanima me, kaj opravičuje agresiven odgovor žrtve nasilja? Pretirano, a vendar v ilustracijo sklepa - če te nekdo poskusi umoriti in mu ne uspe, si potem kot žrtev upravičen do umora tega agresorja?
P.S.: Včasih sem se po nesreči fizično že poškodoval. Psihično še nikdar. Samo kot snov za razmišljanje…
maj 8, 2008 ob 14:13
katarina
ti bi si to lahko celo dovolila glede na to, da si ženska… in naredila vsem uslugo
pikapoka, ma tudi za moje pojme to ni bil udarec.
Buba, se strinjam. Nobena ženska ne bi smela biti ponižana in nobena si ne zasluži tako grdih besed. Je pa tudi res, da bi marsikdo izgubil živce ob taki babnici
Dr. Frojnd, zanimivo razmišljanje.
Če izhajam iz tega konkretnega primera, lahko v svojem imenu rečem, da bi me veliko bolj zmotilo Dejanovo verbalno nasilje, ki posledično vodi tudi v psihično nasilje kot pa tisti dotik obraza (poimenovan klofuta).
katarina pravi,
maj 8, 2008 ob 14:21
tinamalina: tako kjot nobena ženska ne bi smela bit ponižana, tudi moški ne bi smel bit. kje pa piše, da imamo babe več pravic. zato, ke imamo dolg jezik in z njim sikamo, še ne pomeni, da je naše psihično nasilje kaj manj brutalno kot nasilje moških, ki klofnejo.
zjaša je gobezdala in otresala in pametovala ves čas BB in enkrat je poln kufer. pač se je zgodilo dejanu, lahko bi se komurkoli.
Buba pravi,
maj 8, 2008 ob 15:53
ni bilo za pričakovati, da bodo za big brothrja izbrali ljudi, ki imajo znanje mediacije in ostalih načinov mirnega in pametnega reševanja sporov… besede so včasih res močnejše od udarcev pa vendar… če te kdo razkuri, se obrneš stran, greš pa naj se bedak sam s sabo krega, če pa se ga samo toliko kot dotakneš, pa totalno pokažeš svojo nemoč argumentacije in priznaš poraz v besednem dvoboju…. o smiselnosti besednega dvoboja pa ne bi, ker gre pri big brotherju za same inteligenčno podhranjene osebke, in od brain-antitrusta pač ne morš zahtevat kulture… how stupid of me
barbara pravi,
maj 13, 2008 ob 21:51
Kdo je preklinjal komu mater? A se je vam že vsem čisto zmešalo?
Se opravičujem, vem, da je tole že staro, ampak ne morem verjet, da med odraslimi berem o ‘preklinjanju matere’. Đizs ej, a sploh kdo še ve, kaj je kletvica? In da Slovenci že tako ne vejo točno, o čem govorijo - predvsem zelo mlada generacija - ko uporabljajo sočne balkanske besedne zveze, ki jih južni bratje uporabljajo na vsak deseti vdih, pa se nihče ne fajta zaradi tega…
Res, razumem tako debato med pokovci, ne pa med odraslimi.
Moj fotr je dostikrat zaklel, ko je bil čisto sam. Iz delavnice sem slišala: jebem ti mater ali pa pičku maternu. Komu je preklinjal mater? Kladivu?