05.11.08

Kaj bi država dosegla z legalizacijo prostitucije?

Kategorija Aktualno ob 23:58 avtor tinamalina

Nič. Čisto nič. Zadeve bi ostale še vedno iste kot prej ter skrite od oči države. Baje naj bi se šlo za nudenje ugodnosti državnega socialnega zavarovanja ter za večjo preglednost nad ti. najstarejšo obrtjo. Šlo naj bi tudi za to, da bi seksualne delavke lažje spregovorile o svojem poklicu… da bi zdaj imele koga, da jim prisluhne. Hmm… sem edina, ki voha nateg?

Spomnim se oddaje Trenja, ko je bila omenjena tema še vroča in aktualna. Že takrat sem bila mnenja, da če bi delavke tako silno želele spregovoriti ljudem o svojem poklicu, se gostje v oddaji ne bi tako zagreto skrivale za zaveso oz. neko čudno steno, marveč bi se ponosno pokazale v znak revolucije. Ravno tako sem bila že takrat mnenja, naj država raje dela na tem, kako bi punce spravila ven iz poklica, jih dokvalificirala za kako delo ter jim ponudila spodobno življenje, kot pa da razmišlja o dekriminalizaciji ali celo legalizaciji. Itak… money, money, money… ali bolje rečeno… davki, davki, davki.

V svojem mnenju sem bila skorajda edina.

Prostitutke načeloma ne bi bile preganjane, dejavnosti pa tudi ne bi prijavile, saj nobena ni tako nora, da bi za državo odtrgala del denarja, za katerega je morala dati noge narazen. Država še vedno ne bi imela pojma o resničnih dejstvih in dvomim, da bi katera o svojem poklicu komu razlagala na dolgo in široko.

Ženske so po večini pod prisilo v svojem poslu. Znan mi je celo primer mladoletne prostitutke, ki dela za hitri denar na roko. Nobena kurbica ne hodi po cesti z mašino za izstavljanje računov strankam, da bi se pripravile na čase, ko pride legalizacija.

Nobena dekriminalizacija ali legalizacija ne nadzira privatnosti dejavnosti prostitutk, tako da je tudi floskula o nadzorovanju spolnih bolezni le prazen blef. Če bo stranka zahtevala seks brez kondoma in ji bo delavka (,ki se bo že naslednjo uro valjala s kom drugim) ustregla, se država lahko rahlo malo j… vrže na popek.

 

 

13 komentarjev »

  1. iztokgartneriztokgartner pravi,

    maj 12, 2008 ob 00:08

    Se strinjam.
    Pa še punce ne bi bile tako neumne, da bi zadevo prijavile, saj bi morale potem plačati davek in bi zaslužile veliko manj.
    Vse pa so v poslu zavoljo hitrega zaslužka.
    No ja, leta pa bi jim morda tekla in bi lahko potem šle v zasluženo penzijo :)
    Huh, si predstavlaš, da celo službo ležiš na hrbtu, leta pa ti tečejo. In ker je tvoj poklic težek, dobiš še benificiran staž in lahko greš že pri petdesetih v pokoj :)
    Šalo na stran, legalizacija ne bi prinesla nič posebej prelomnega, kar pa ne pomeni, da je ne bi bilo kljub temu dobro podpreti.
    Morda pa bi se nekaj punc vendarle opogumilo in je vsaj to za nekaj dobro.

  2. tinamalinatinamalina pravi,

    maj 12, 2008 ob 00:13

    Opogumile bi se 3 od 50ih, saj bi jih bilo še vedno sram pred sosedi, znanci in sorodniki :)
    Če ciljaš na aids-teste, pa so ti čisto brezplačni, kolikor jaz vem.

  3. simonareboljsimonarebolj pravi,

    maj 12, 2008 ob 00:32

    Se strinjam. Legalizacija je čisti blef. Policija varnosti pred napadalci prostitutkam pač ne ponuja, zato zvodništvo še vedno cveti, kar je dokazano, samo da se za zvodnico okliče kar še država sama, ker se ji cedijo sline za davki. Torej prostitucijo s tem podpira! Zdravstvena varnost je bulšit, ker si jo prostitutka, če želi, lahko priskrbi sama, sicer pa nič ne pomaga preverjanje, ker se prostitutka, ki želi razsajat z boleznimi registrirala pač ne bo. Poleg tega, ja, se prostitutke nimajo nobenega interesa prijavljat. Zakaj neki? Da bodo plačevale davke? Pajade.

    Dekriminalizirana pa pri nas prostitucija itak že je. In to podpiram. Ne vidim nobenega razloga, da se prostitutke kaznuje, uporabnike pa ne … zato sem za dekriminalizacijo. Še posebej iz razloga, da je toliko in toliko procentov prostitutk zavedenih in na sto načinov porinjenih na cesto, zato je nerazumno še kaznovanje žrtev.

  4. neurovoreneurovore pravi,

    maj 12, 2008 ob 11:00

    Velika večina obrtnic pri nas je prav to. Obrtnice. Popoldanske. Vikend. Mobi.

    In te nimajo nobene želje po legalizaciji. Oz. jim je čisto vseeno, ker imajo svoje zdravstveno zavarovanje , delovno dobo , študentski status in kar je še tega … lepo porihtano legalno drugje.

    Epic bluff.

  5. andraz182andraz182 pravi,

    maj 12, 2008 ob 14:09

    Se strinjam. Navaden blef.

  6. tinamalinatinamalina pravi,

    maj 12, 2008 ob 22:34

    simona, ta o državi zvodniku je bila pa drzna…in tudi resnična.

    neurovore, torej si lahko taka obrtnica kar lep kupček denarja nabere, če je marljiva delavka :)

  7. Katja pravi,

    junij 2, 2008 ob 10:09

    bravo Tina M.

    v tej tvoji izjavi te popolnoma podpiram.

    ker kakorkoli obračam zadevo legalizacija da, legalizacije ne, še vedno bo problem.

    sicer je najbolj žalostno da nekatere delajo to pod prisilo:(

  8. katarina pravi,

    junij 2, 2008 ob 10:16

    zakaj o prostituciji govorijo samo tisti, ki se ne ukvarjajo z njo? :) o zdravniškem delu se pogovarjajo zdravniki, o učiteljskih plačah učitelji, o prostituciji pa … vsi, razen zvodniki in prostitutke. :) očitno je njim kul tko kot je, vsem postalim pa ne.

    mimogrede: zakaj se o njihovih storitveh ne pogovarjajo njihove stranke? :) vedno samo tisti, ki prostitucije niti na 5 m niso videli :)

  9. iztokgartneriztokgartner pravi,

    junij 2, 2008 ob 15:51

    Katarina, pa ne mi rečt, da si bla prav ti med svojo raziskavo o prostituciji tudi sama prostitutka?

  10. katarina pravi,

    junij 2, 2008 ob 15:56

    jaz o njej ne govorim in ne razpravljam. moja naloga ni imela namena raziskovat prostitucijo kot tako, ampak en konkreten razlog zanjo. :)

    torej, če ti govoriš o prostitutkah to pomeni, da si njihova stranka?

  11. tinamalinatinamalina pravi,

    junij 2, 2008 ob 16:33

    Katja, ogromna večina jih je v tem pod prisilo in nobena od njih ni tako neumna, da bi odvajala davke državi :)

    katarina, zadosten dokaz, da sem prepričana v to, kar govorim, so mi bile hladne in psihično zlomljene ženske/punce brez kakršnih koli pozitivnih ciljev za prihodnost.
    Če te teoretično vprašam, česa bi si kot prostitutka pod prisilo bolj želela.. državne pomoči, da ti nekako pomaga priti ven iz ‘poklica’ ter tebi in tvojim otrokom omogoči spodobno življenje ali da te država pri tvojem početju zakonito podpira, medtem ko bi morala vsako noč dati noge vsaj 5x narazen, tvegati fizično zlorabo ali izgubo življenja?
    In ne, nisem bila stranka nobene prostitutke :)

  12. iztokgartneriztokgartner pravi,

    junij 2, 2008 ob 17:13

    Katarina, to je tvoja teorija, moja je, da lahko pišemo tudi o rečeh, ki jih nismo doživeli na lastni koži. Vseeno lahko imamo svoje mnenje.

  13. katarinakatarina pravi,

    junij 2, 2008 ob 22:40

    tinamalina: v sloveniji kot državljanka slovenije si ne predstavljam, da bi bila prostitutka pod prisilo. to si teoretično lahko predstavljam, da bi se mi zgodilo samo v tujini. in če bi se mi v tujini uspelo rešiti iz tega objema, bi šla domov, doma pa bi se znašla in zaživela dalje.

    je pa teorija eno, prksa pa nekaj povsem drugega. in je toliko različnih primerov, da dajati v en ali dva koša vse … zame ni smiselno.

Komentiraj