3.10.2008

Moški, bi opravili vazektomijo, če bi to od vas želela partnerka?

Objavljeno v Adam & Eva, Moški ob 17:47 avtor Tina M

Predstavljajte si, da imate s partnerko že toliko otrok, kolikor sta si jih želela in se približujeta tistim letom, ko opazujeta, kako rastejo, se osamosvajajo ter si ustvarjajo svoje družine.

Ker bi bilo ženski po mnogih letih že dovolj jemanja kontracepcijskih tabletk, saj so močan hormonski poseg v telo in pustijo posledice, bi si od vas zaželela, da opravite vazektomijo. Torej, da greste na polurni operativni poseg, kjer bi kirurg poskrbel za trajno zaščito pred neželeno nosečnostjo partnerke in pri katerem ni nobenih stranskih učinkov.

Bi naredili to za svojo dolgoletno partnerko ali bi se vseeno oklepali možnosti, da si mogoče enkrat v prihodnosti vseeno zaželite še kakega otroka (ali bog ne daj kake druge ženske)?

Bi naredili to za njo, da jo rešite muke jemanja kontracepcijskih tablet in da njej ne bi bilo treba na podobne operativne postopke, kjer obstaja celo možnost okužbe ali kake druge komplikacije?

Konec koncev… ona je tista, ki je za vaju oba opravila rojstvo, kar pomeni veliko več trpljenja kot en mali poseg.

null

 

120 komentarjev »

  1. tommb - Tomaž Muršak pravi,

    3.10.2008 ob 18:09

    da

  2. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 18:15

    Zelo pohvalno. Veliko moških se ob misli na kirurga nad njihovim premoženjem stisne v klobčič :)

  3. klemen135klemen135 pravi,

    3.10.2008 ob 19:17

    super vse lepo in prav ampak pomisli kako bi stvar vplivala na POVPREČNEGA moškega. ob misli da je ob “jajca” mislim da bi bilo kar malce hudo

    sicer pa tudi ženska lahko gre na podoben poseg ;) zakaj moški :D pač si natakneš kondom in je to to ;)

  4. Tadej pravi,

    3.10.2008 ob 19:30

    ni varijante

  5. hedonist pravi,

    3.10.2008 ob 19:37

    ja boge revce..

  6. Taja pravi,

    3.10.2008 ob 19:39

    Ja, moj partner se tudi strinja in bo to tudi dejansko naredil.

  7. Janez pravi,

    3.10.2008 ob 19:41

    Zakaj pa ne, pa še kak kozarec sperme daš zamrzniti, če bi naknadno kakšna želela moje odlične gene. :>

  8. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 20:02

    klemen, saj ne gre za odstranitev kakega ključnega telesnega dela :)

    Tadej, zakaj ne?

    hedonist, upam da to ni bil sarkazem :)

    Taja, pa že imata otroke?

    Janez, točno tako. Pred posegom lahko moški naredi tudi to, za vsak slučaj če se kdaj premisli glede otrok.

  9. BlazzBlazz pravi,

    3.10.2008 ob 20:09

    no way, no no no way.

    ampak…just my 50 cent :P

  10. Izi pravi,

    3.10.2008 ob 20:24

    Ne, … me je grooozno strah. Sploh ne bi vec mogel seksat. Bojim se doktorjev. Naj kar druge mesarijo.

  11. *maxika pravi,

    3.10.2008 ob 20:34

    Glede na komentar Klemna bi dodala, da takšen poseg pri ženski lahko prinese veliko hormonsko neravnovesje, pri moškem pa ni nobenih takšnih stranskih učinkov!
    Škoda, Tina, da nisi dala na svojo stran ankete s takšnim vprašanjem - predvsem ženski del bralstva bi najbrž zelo zanimalo, kolikšen pa je delež moških, ki bi bil pripravljen na takšen poseg. Ah, ne, če kondom ne velja, je pač tistim, ki rečejo “ni variante”, lažje, če ženska poskrbi za to - s hormonskimi tabletkami, pa z raznimi tujki v svojem telesu, pa post festum opravi še splav, ker pač ni 100% zaščite…

  12. Oskar pravi,

    3.10.2008 ob 20:48

    Ni šans,nikoli.

  13. fetalijfetalij pravi,

    3.10.2008 ob 20:49

    bi opravil, zakaj ne. če bi že imel otroka ali pa teglo sperme varno spravljeno nekje za nedajbože… seveda, ni problema. vazektomija bojda tako ali tako ni nek kompliciran ali zahteven poseg, sploh pa ko človek pomisli na to, da potem v seks (vsaj pri stalnih partnerjih ali pa testiranih osebah) ni potrebno vpletat kemije (tabletke) in durexa, se zdi okej, tako da ja, brez problema.

    ampak če smo črnogledi - bi malo bolelo, da si pustiš “odrezat jajca” zarad prasice, ki te nedolgo za opravljenim posegom pusti :D

  14. Oki pravi,

    3.10.2008 ob 20:55

    Sterilizacija tako žensk kot moških je primerna samo za tako zabite osebe, ki ne zmorejo najbolj osnovnih tehnik kontracepcije. (Oh ja, tudi take obstajajo :( )
    Tina, rumeni karton za lažno dilemo, kjer predstaviš hormonske tabletke kot edino kontracepcijsko sredstvo! In hkrati aplavz, ker si napisala, da so močan hormonski poseg v telo! Pisala si, kot da še nihče ne bi slišal za kondome!

    Ker sterilizacija tako žensk kot moških tudi ni brez nedolžnih posledic!

  15. manca pravi,

    3.10.2008 ob 21:01

    ker zaradi zdravstvenih razlogov nisem smela uprabljati kontracepcijskih tablet, sva se z možem , ob dveh odraslih otrocih , pred približno petnajstimi leti skupaj odločila, da mož opravi vazektomijo.
    Preverjeno super zadeva, brez posledic zanj ( ti predsodski so v glavi ), saj se pred posegom par pogovori z zdravnikom. Priporočam vsem, ki že imate otroke in ste starejši od 40 let. Poseg je trajal petnajst minut, užitek v seksu brez nepredvidljivih posledic pa je super.

  16. Davor pravi,

    3.10.2008 ob 21:07

    Hm… hm… nop, no!

    [Citat]Veliko moških se ob misli na kirurga nad njihovim premoženjem stisne v klobčič[/Citat]

    Sad but true. Si ne predstavlam tistega snitcha ki ti ga nardi..

  17. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    3.10.2008 ob 21:08

    Glavni problem je v moški psihi, saj ima moški občutek, da ne bo več pravi moški, če bo kdo tako ali drugače posegel v njegovo premoženje.
    Menim tudi, da ženska nima pravice tega zathevati od moškega in da ne sme biti jezna, če tega noče storiti. Isto velja za tabletke, kjer tudi ženska odloča, če jih bo jemala. Še bolj isto pa za tisti obroček, ki ga vstavijo v vagino in je lahko celo povzročuitelj kakih pizdarij, če je predolgo noter. Vsak naj o svojem telesu odloča popolnoma sam.

  18. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    3.10.2008 ob 21:11

    Tina, z moje strani pa rumeni karton za metanje poroda naprej. Kot da je moški od ženske zahteval, da mu rodi otroka. In še en rumeni karton za stavek, da naj to naredi zanjo. Ne pozabi, da tudi tabletke niso le zanj, marveč tudi zanjo, saj tudi ona brezskrbno uživa.

  19. Tan!aTan!a pravi,

    3.10.2008 ob 21:23

    Iztok seveda ni zahteval, tako kot se od vas ne zahteva da naredite kaj takšnega.. ampak od vas pričakovati pozitiven odgovor glede take zadeve je težko, kar pri nas ni. Ker smo me tiste, ki rojevamo, se filamo s tabletkami in si vstavljamo diafragme in druge tujke. Od vas pričakovati, da bi se sami ponudili za vazektomijo? Ja lepo te prosim no. Medtem ko je to pri ženski že itak samoumevno.
    Vi nas ne vprašate. Vi nam ponavadi rečete, dej no, pej že po tabletke, naredi nekaj na tem, da ne bova ves čas s tole gumico..

    In ja seveda.. komentator klemen135.. saj lahko gre ženska na podoben poseg, zakaj bi šel moški, če lahko ona. Seveda. Ženska lahko. Nej gre ona, ona itak vse, je že navajena. Zato se pa imenuje ženska!
    Nisem huda ;))

  20. mič pravi,

    3.10.2008 ob 21:26

    Tista, ki prosi partnerja za takšen poseg, nima vse poštimano v glavi in gre le za nezaupanje, ki pa je temeljno za vezo oz. zakon… To je nesmiselno! In kaj, če gre veza po zlu in si nekoč poželiš ustvarit novo družino?? Hallo! NO WAY.

  21. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 21:30

    Izi, če bi to tako močno vplivalo na tvoje spolno življenje, potem pa to res ni zate :)

    maxika, točno to je moja poanta. Pri ženski je veliko več posledic pri teh zadevah.

    fetalij, tvoj prvi del komentarja bi kar podebelila, da ga vsi moški preberejo :)
    Glede drugega dela pa… no ja… moraš vnaprej vedeti, ali želja res prihaja s strani ženske, ki te je po posegu pripravljena imeti še naprej celo življenje :)

    Oki, seveda se zavedam različnih vrst kontracepcije. Po tvojem komentarju sodeč je zabito ogromno Slovencev in še več Slovenk, saj se jih ogromna večina po opravljenem ‘poslanstvu’ odloči za ta poseg. ZAKAJ?
    Ker se kondomi še vedno kupujejo, diafragma je komplicirana za uporabo, kontracepcijske tablete imajo ogromno stranskih učinkov, z vsadkom pa tvegaš okužbo in podobne pizdarije. Ne žali ljudi, ker imajo svobodno voljo izbire.

    manca, hvala za mnenje iz prve roke in zelo lepo, da je bil mož pripravljen to storiti zate oz. za vaju.

    iztok, se strinjam - vsak o svojem telesu odloča sam.
    Za prvi rumeni karton: kdo pa bi potem rodil? Moški? :D
    Za drugi rumeni karton: torej bi tudi on to naredil za oba, ne le zanjo. Zakaj bi ženska morala jemati kontracepcijske tablete ali vstavljati v svoje telo neke tujke, če lahko tudi on na veliko bolj enostaven način poskrbi za brezskrben spolni odnos.

  22. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 21:32

    Tan!a: točno tako :)

    mič, ne gre za nezaupanje. Gre za brezskrbne spolne odnose med dvema, ki planirata biti skupaj do smrti.

  23. brdavs pravi,

    3.10.2008 ob 21:35

    Bi ženska obdržala otroka samo zato ker bi jo za to prosil partner?

    Verjetno bi človeka raztrgali če bi na odgovor “ja pa bi no” odgovoril z “pohvalno” ipd. Mate pa res jajca se penit ko moški ni navdušen za *snip snip* dekleta. Sploh ker je drugačni internacionalni ženski motto: my body my choice in je to vedno prekleto občutljiva “tema”.
    Če je neprikladnost uporabe tabletke zadosten razlog da se spravi moškega pod noš pol je pa pravgotovo tudi neprikladnost postat oče ob določenem trenutku zadosten razlog da se žensko spravi k splavu.
    Aja, it doesnt work both ways for some…

    lol

  24. vihar pravi,

    3.10.2008 ob 21:36

    Mislim,da je ta metoda kontracepcije zelo primerna,prav zato,ker se kakor vem pri moškemu lahko spet vzpostavi plodnost z manjsim tveganjem,kakor pri ženskah,kjer je potrebno delati operacijski poseg na jajcevodih ,pa še ta ni siguren da vzpostavimo plodnost v kolikor bi partnerja to zelela.Največje sranje pa so maternični vložki,ki si jih dajo vstaviti ženske ; najveckrat po drugem porodu,in potem ga tam pozabijo,dokler se nekega lepega dne ne oglasi v smislu bolečin,hudega vnetja in končno operativni poseg.O nevarnostih kontracepcijskih tablet pa prav zadnje dni slišimo veliko kritik.Pa naj še moški kaj naredijo v smislu zaščite,zakaj se vedno čaka ženske.Fetalij saj ne režejo jajc,samo semenovode podvežejo.Fantje ,korajža velja.

  25. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 21:42

    brdavs, obdržala?
    Ne morem govoriti v imenu vseh žensk sveta, ampak mislim da bi, če bi jo partner znal prepričati, da bo vse uredu in da bosta znala zanj primerno poskrbeti. V nasprotnem primeru lahko čez čas naredita novega.
    Pa še vedno govoriš o primeru, ki je za žensko zelo neprijeten (splav).

    Mislim, da bi moral postaviti drugačno vprašanje za svojo poanto: če bi ženska opravila splav na željo moškega.. bi bilo bolj podobno problematiki iz zapisa.

  26. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 21:44

    vihar, končno predstavnik moške rase, ki razume, čemu vse smo ženske izpostavljene zavoljo brezskrbnega seksa :)

  27. mustang pravi,

    3.10.2008 ob 21:45

    Ja prou gotov nima stranskih učunkov. Moški ni več moški po svojih spodobnostih, in to ni stranski učinek? Da ne bi sploh omenjal, da vsak operativni poseg v naravno ravnovesje, naravno ravnovesje tudi ruši. In takrat se začnejo zdravstveni problemi.

  28. vihar pravi,

    3.10.2008 ob 21:50

    Pardon, VIHAR je ženska,ki ni več v rodni dobi in je kameno dobo kontarcepcije preizkusila na svojih ramenih,oz.nekje drugje.

  29. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 21:50

    mustang, hm.. torej ženska ni ženska, vse dokler jemlje kontracepcijske tablete. Ali če opravi sterilizacijo :)
    Seveda je moški še vedno moški in ženska še vedno ženska. Gre le za to ali si želita nosečnosti ali ne.

  30. brdavs pravi,

    3.10.2008 ob 21:53

    [b]Tina M[/b], poanta je v vsakem primeru ista.
    Če bi si kdo dovolil blogat o tem kako bi ženska morala/bi bilo lepo da bi pri odločitvi za/proti nosečnosti/povečanju dojk/whatever upoštevat moško mnenje ker da “ta-da-da-da-da”, bi bil kojci velik ogenj v strehi. ;)

    Da ne bo pomote, morda bi bil tudi sam pripravljen na poseg pod določenimi pogoji, ampak a priori pričakovanje/prepričanje da bi to “bila pa lepa žrtev za par” in “edino pravilno ker ženska se drugače povsod “žrtvuje”" ter “ker je bolj praktično” in kot tako je vsak moški ki to zavrača egoistična šovinistična *nerečemkaj* pa kategorično zavračam kot oblike pritiska proti katerim imajo ravno ženske ki jih tu (očitno) vršijo največ za povedat kadar so na nasprotnem koncu situacije.

  31. mustang pravi,

    3.10.2008 ob 21:59

    Je ženska, če jemle te tablete, sam kakšna? Fuknena u glavo? Dej mal si preber kaj šele to sranje povzroča človeku. Pač, če hočš stokat, more gdaj tut kej zajokat.

  32. Romanica pravi,

    3.10.2008 ob 22:03

    Meni se je zgodilo, da sem jemala tabletke in imela težave z vidom, zato jih ne smem več jemati - ker sem bila operirana na mat.vratu tudi diafragma in maternični vložek ne prideta v poštev.
    Ob mojem predlogu partnerju, da se odloči za poseg, ni hotel nič slišati…Raje ne seksa, kot da bi po 20 letih še sam kaj pripomogel k zaščiti…Tako je to, žal.

  33. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 22:04

    brdavs, ne glede na to, koliko in kaj bloger o tem debatira, vsekakor še vedno ta zadeva ostaja domena med posameznimi pari :)

    mustang, mislim, da ne najdeva stika v komunikaciji.

  34. Tina MTina M pravi,

    3.10.2008 ob 22:05

    Romanica, škoda. Res škoda. Sliši se zelo nepošteno, da ti ni niti prisluhnil.

  35. HotimirHotimir pravi,

    3.10.2008 ob 22:40

    Stvar ni enostavna. V praksi pride do te zahteve nekje proti 40 tim. V tem času moški vstopa v krizo srednjih in če se da rezat je lahko po njem..psihično. po drugi strani je že v zvezi verjetno nekaj časa…in zob časa dela svoje…malce monotonija naveličanost…kriza. Partnerka ni več tako privlačna in strastna…jah, po moje ni za reskirati. Pozitivno pa je to pri skakanju čez plot :) Nobenga straha da bi se kaj zamočilo. Znanca sta to storila pri 43…in zdaj je problem…ona je ves čas ljubosumna, da njen ves čas brez skrbi skače. Hm hm vsaka stvar ima dobre in slabe strani.

  36. Izi pravi,

    3.10.2008 ob 22:46

    Matr, kak babe brez slabe vesti diskutirate o rezanju po moskih jajckih,… a ni ze dovolj, da moram ponizno ponovit 233 krat na dan “da draga”, “srček”, in se klanjat kot pred grofico,… aja zdaj pa še škarje v roko, pa gremo;?… valjda je vse v psihi; meni bi s tistim nožem celo samozavest razrezal, ne samo jajčka,….

  37. Luka pravi,

    3.10.2008 ob 23:01

    Jaz zelo težko.

  38. Oki pravi,

    4.10.2008 ob 00:54

    Tina:

    1. “se jih ogromna večina po opravljenem ‘poslanstvu’ odloči za ta poseg”
    Halo? Ogromna večina Slovenk in Slovencev se po naraščaju odloči za sterilizacijo/vazektomijo??? Preveri podatke in se spravi na trdna tla, Tina!

    2. Bravo, zadela si bistvo: KONDOMI SE KUPUJEJO, TABLETKE PA NE!
    Ali: zaščito pred nosečnostjo, pred HIV in pred vsemi spolno prenosljivimi boleznimi, ki nobenemu od partnerjev ne pusti nekih posledic, je treba PLAČEVAT, medtem, ko so tabletke, ki ščitijo samo pred nosečnostjo in ničemer drugim in so, kot si sama napisala, “močan hormonski poseg v telo in pustijo posledice”, (yesss!), ZASTONJ!!!
    (tu gledam z zabodeno nedolžnim pogledom nekam v smeri farmacevtske industrije in si malo požvižgavam)

    (Opomba#1: v Veliki Britaniji so zabeležili 2 zanimiva pojava: narašča jim pogostost že skoraj pozabljenih spolno prenosljivih bolezni, ker so skoraj vse Britanke na tabletkah, drugi pa je neplodnost ribjih samcev v britanskih rekah, ker Britanke z urinom izločajo toliko hormonov v kanalizacijo, da ima to že ekološki učinek!)

    3. Nič ne žalim ljudi s svobodno voljo izbire. Sterilizacija žensk in vazektomija sta posega, ki zmanjšujeta možnosti izbire, ne pa povečujeta!
    (čeprav priznam, da še nikoli nisem resno razmišljal o pravici odrekanja svojim pravicam)

    (Opomba#2: prisilna sterilizacija je znana že od nacistov dalje in danes velja po Rimskem statutu za zločin proti človeštvu! Prostovoljna je zaradi mene lahko prostovoljna, samo ne bom ji ploskal, milo rečeno!)

  39. Tina MTina M pravi,

    4.10.2008 ob 02:09

    Hotimir, tole si pa skorajda psihološko in malce sociološko razložil :)

    Izi, moški o kontracepcijskih tabletah niti diskutirate ne. Predlagam deklino namesto grofice. So bolj preproste in živahne :)

    Oki,
    1. številka je vrtoglava.
    2. Debata še vedno ostaja v okviru zakonske zveze oz. para z otroci.
    3. Potem pa naj obvelja ‘kolikor bog da’ in jih bomo komaj preživeli.

  40. Oki pravi,

    4.10.2008 ob 04:26

    1. vrtoglavo = koliko % ? Nad 50%?
    2. kakšno zvezo ima zakonski stan s plačevanjem kondomov in brezplačnostjo tabletk? Razen tega, dovolj, da eden od partnerjev enkrat skoči čez plot…
    3. poznam ortokatoličane, ki ne uporabljajo ne kondomov ne tabletk, pa vseeno tudi pri njih ni “kolikor bog da”. Kolikor sem si sestavil mozaik, je Ogino-Knausova metoda, v kritičnih dnevih oralno (najbrž tudi analno), v manj kritičnih pa moški “pazi”. Saj vem, da bi današnje bejbe komaj “preživele” enega samega otroka, ampak tega ne bom tu komentiral, offtopic.

  41. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    4.10.2008 ob 05:48

    Tania, kdo pa je rekel, da nas morate ubogati? Same ste krive, da to dopuščate. Kot sem zapisal, noben moški nima pravice od ženske zahtevati naj jemlje tebletke. A ne pozabi, mnoge jih jemljejo tudi povsem zase, da imajo redno menstruacijo in gladko kožo. In seveda zato, ker tudi njim ugaja, da jim ni treba tik pred akcijo iskati kondomov. Primerjava tabletk in rezanja semenovoda mi je nefer. Pika.

    Tina, jasno da rodi ženska. Ampak ne kot žrtev, marveč kot srečna bodoča mamica. Je moški sam kriv, da ne more roditi? Kaj pa če bi želel, pa mu mati narava tega pač ni omogočila?
    Kot sem povedal že Tanji, primerjava tabletk in operacije mi je nefer. Druga pesem pa je obroček. To pa bi se dalo primerjati z vazektomijo, pa četudi je slednja za vse večne čase, obroček pa lahko še vedno vzameš ven. Tina, mislim da je glavna panika v tem, da ni vrnitve nazaj. Ko prerežeš, prerežeš. Ne rečem za starega bika, ki itak ne bo imel več otrok. Za mladega in za srednja leta pa je to povsem odveč, če mene vprašaš.

  42. Robert pravi,

    4.10.2008 ob 08:57

    TinaM: končno predstavnik moške rase, ki razume, čemu vse smo ženske izpostavljene zavoljo brezskrbnega seksa

    Jaz sem pa vedno mislil, da je to odlocitev med dvema zrelima osebama in da se oba zavedata posledit katerekoli odlocitve, ki jo sprejmeta.

    V to spada tudi rojstvo, druzina, kontracepcija in v koncni fazi tudi tvoje telo.

  43. Marin pravi,

    4.10.2008 ob 10:36

    Hvala bogu da je nefer. Sej obstaja veliko drugih načinov, niso ravno tako elegantni kot vazektomija, a mislim, da so še vedno boljši.

  44. Buba pravi,

    4.10.2008 ob 11:31

    pa saj ni ob jajce moški… samo zvežejo skupaj one spermovode al kak se to imenuje…

    jaz si zagotovo ne bom napravla sterilizacije, ker je enostavno prehud poseg in gre za pravo operacijo…

    opravla sem tudi s kontracepcijskimi tabletami in nikakor ne i imela v maternici kovinskega predmeta, ki lahko povzroči sepso (špirala ali kako že)….če moški ne bi želel imeti vazektomije, bi pač z mano do konc življenja lahko seksal le s kondomom…

  45. Buba pravi,

    4.10.2008 ob 11:33

    Iztok, vazektomija ni REZANJE semenovoda ampak to delajo že tako, da ga samo zvežejo… je v 95% reverzibilna, dočim ženska sterilizacija pa je 100% ireverzibilna in si za vedno nezmožen imeti otroke.

  46. Buba pravi,

    4.10.2008 ob 11:37

    res pa je, da reverzibilne vazektomije pri nas očitno ne delajo… treba it v Ameriko :D

  47. KRUNCHY pravi,

    4.10.2008 ob 11:44

    Hm.. pomen da nebi nikoli več doživel vrhunca? Pa doživet vrhunec je vendar bistvo inda bi bil prikrajšan za ta filing…Nebi storil tega NOT IN A MILLION YEARS, pa tut če bi bla na stvari, če gremo v ekstrem, ločitev…

  48. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    4.10.2008 ob 14:09

    Buba, kaj pa če padeš med tistih 5 odstotkov?

  49. Tina MTina M pravi,

    4.10.2008 ob 14:19

    Oki, 2. torej praviš, da bi vsak zakonski par non stop moral seksati s kondomom, za vsak slučaj, če kdo kdaj skoči čez plot?
    3. seveda… torej dokler obstajajo usta in rit, vazektomija no go?

    Iztok, ne poznam primera moškega, ki bi si želel roditi, pa ne more in preklinja mati naravo, ker mu ni dala teh sposobnosti :D
    Glede obročka: ni 100% zanesljiv. Obstajajo primeri, kjer so kljub obročku zanosile. Po čiščenju in odstranitvi obročka lahko pride do hudega vnetja. Pojavljajo se težave pri seksu, tudi krvavitev. Partner lahko med seksom čuti žičko. Itd…

    Robert, seveda. V celoti se strinjam, da je to zadeva med dvema zrelima osebama.

    Marin, katere načine imaš v mislih?

    Buba, tudi jaz ne vem, zakaj moški misljo, da gre za rezanje jajc :)

    Krunchy, ne, to ne pomeni to. Seksaš normalno dalje kot do sedaj, le da ne more priti do oploditve.

  50. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    4.10.2008 ob 14:46

    Si pozabila Arnolda Schwarzeneggerja?

  51. Buba pravi,

    4.10.2008 ob 15:02

    Iztok, da se ne boš spomnil in mi rekel, da govorim na pamet :) http://www.vasectomy-reversals.com/reversible_vasectomy.html

    če pa ženska gre na sterilizacijo pa je 100% konec in ne samo 5% konec…
    pa kontracepcijske tabletke…vsaka 10 ženska v sloveniji zboli za rakom dojke, to je 10% možnosti za vsako žensko, da zboli, pri tem pa je potrebno upoštevati, da večletno jemanje oralne kontracepcije (t.j. tabletk) poviša ta procent še za nekaj točk… torej, kaj je boljše… da obstaja 5% možnosti, da ti ne moreš več imeti otrok ali da obstaja 1% večja možnost, da tvoja draga zboli zaradi tabletk? pa rak dojke ni hec, lahko te slikajo, preglejujejo z ultrazvokom in klinično tipajo, pa še vedno enega od 8 sfalijo…

  52. einstein pravi,

    4.10.2008 ob 15:03

    Kot sta že vihar in buba omenili je stvar reverzibilna, niti slučajno ne gre za operacijo, kot jo dojemamo običajno, stvar se naredi ambulantno traja samo nekaj minut in je dokaj brez fizioloških posledic (psiholoških ne morem komentirati)… S STALIŠČA FIZIOLOGIJE STVAR NE VPLIVA NA SPOLNO ŽIVLJENJE (ne na funkcijo, ne ne libido)… in pri vragu, če že imam “dovolj” otrok, zakaj ne…

    Nekateri vseeno razmišljajo zelo ozko, ali pa z napačno glavo

    PS1: v nasprotju s tem pa je sterilizacija pri ženskah veliko bolj zapleten postopek, operacija v pravem smislu, z veliko več potencialnimi zapleti in z morebitnim vplivom na libido…

    PS2: kolikor sem jaz s tem seznanjen, se v SLO še vedno opravi zelo malo vasektomij (<3% moških nad 40)

  53. Buba pravi,

    4.10.2008 ob 15:04

    KRUNCHY še vedno pride iz malega pipija tam v tvojih hlačkah ven “vodica življenja”, le da pride ven pool water without the swimmers…. get it?

  54. Buba pravi,

    4.10.2008 ob 15:08

    einstein mislim da je padlo pod 1%… slovenski moški sploh nočejo poslušati, ko se omeni beseda operacija in jajčka v enem stavku… šumet jim začne v glavi, zraven dobijo popadke, za ekstremno čustveno izsiljevanje se morda še kateri proti vsem svojim prepričanjem lahko v skrajnem primeru celo zjoče… It is a scary, scary scene…

  55. Oki pravi,

    4.10.2008 ob 16:05

    Tina: precej bolje bi bilo, če bi “skakavci” iz principa uporabljali kondom, se ti ne zdi? Saj sem napisal, da obstaja dovolj drugega, ne mi obračat mnenje na osnovi primera ortokatolikov!

    Einstein: pozabil si še omenit, da ima tudi vazektomija lahko dolgoročno vpliv na libido, ne samo sterilizacija.

  56. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    4.10.2008 ob 16:07

    Oki, torej je res najbolje, da jo izvedemo šele po šestdesetem letu starosti, kar pomeni, da nas bo dolgoročen vpliv zadel šele okoli osemdesetega.

  57. Tina MTina M pravi,

    4.10.2008 ob 16:33

    Buba, zanimiva in še kako resnična statistika.

    einstein, seveda je malo vazektomij, če je ženskih sterilizacij toliko več.

    Oki, na moški upad libida ima vpliv tudi staranje.

    iztok, Arnie je bil kul nosečnica :)

  58. mustang pravi,

    4.10.2008 ob 16:33

    Fantje, nobenih stranskih učinkov ni, a ne slište pametno punco?

  59. Buba pravi,

    4.10.2008 ob 17:12

    ženskih sterilizacij pa je RES ogromno… polovica vseh žensk, ki jih poznam (ki so sedaj med 40 in 50 stare) si je takoj, ko so izpolnjevale pogoje (35 let in 2 otroka ali drugi razlogi) porihtala dovoljenje pri komisiji in so se sterilizirale… po drugi strani pa ne vem za niti enega moškega, ki bi to naredil… zanimivo :)

  60. einstein pravi,

    4.10.2008 ob 17:38

    “Einstein: pozabil si še omenit, da ima tudi vazektomija lahko dolgoročno vpliv na libido, ne samo sterilizacija.”

    A GA ZVIŠA ???? ;o)

    @ Buba

    glede visokega stevila sterilizacij, ne vem na področju MB, nimam občutka, da jih je OGROMNO, jih je pa zagotovo več, kot vasektomij

  61. Buba pravi,

    4.10.2008 ob 20:36

    einstein - na 2000 steriliziranih žensk v prejšnjem letu prileti naravnost 120 “vazektomiranih” moških.

    sicer pa jaz nimam nič proti kondomom, če ga ni, se pač ne seksa. smo razumna bitja in mislim, da lahko vsak svojo slo malo kontrolira in da je mala verjetnost, da si cel čas pijan od hormonov.

  62. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    4.10.2008 ob 22:38

    Da n ebom več težil s komentarji, sem napisal kar svoj blog na isto temo.
    Takole gre:

    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/10/04/vazektomija-vs-tabletke/

  63. Oki pravi,

    5.10.2008 ob 01:37

    Wah, vsa tema topica se je že sfuzlala, iztok že piše svoj blog na isto temo, stvari so malo ušle v divjino :) Sem se prav lotil brat izvornega besedila:

    “…že toliko otrok, kolikor sta si jih želela”: Slovenci si želimo premalo otrok, zaradi ljube komoditete. Torej, kaj za en konec sveta bi se zgodil, če se jih rodi malo več? Bodo podhranjeni? Bodo brez socialnega ali zdravstvenega varstva? Bodo zrasli v nekakšne psihopate? Smo vsi, ki klofamo po tem blogu, bili 100% načrtovani od naših staršev? Če kdo ni bil, je vse v redu z njim? Se je treba zaradi te bridke nevarnosti neplaniranega naraščaja pohabljat?

    In zadnji stavek: “ona je tista, ki je za vaju oba opravila rojstvo” - kako, da sem prej kaj takega spregledal? Tina, ne izumljaj spolov na novo! Najprej se lotiš, kako naj bi se klicala psička, ki je potem sploh nisi vzela (ful klofanja v odzivih), potem kaj po željenem številu otrok, še preden si imela enega samega (ful klofanja v odzivih)…veš kaj, najprej vzemi enega psa, in šele potem sprašuj folk po njegovem imenu, in rodi svoje “željeno” število otrok, whatever it may be, in šele potem sprašuj folk, kako naprej.

    Over & out na to temo.

  64. Tina MTina M pravi,

    5.10.2008 ob 02:41

    Oki, predlagam ti, da odpreš blog in svobodno začneš klofati o teh svojih skorajda perverznih željah po razmnoževanju Slovencev.
    Vsekakor jaz nisem tista, ki mora moškim vsiljevati vazektomijo, kot ti nisi tisti, ki bo Slovencem vsiljeval naj se seksajo.

    Vse to so pisarije in mnenja, tako ali drugače, Oki.
    Da narod, poleg vseh možnih ostalih norih debat, še odreagira na tako enostavno in prisrčkano stvar kot je blog o psičku, se mi zdi zelo fino, se ne strinjaš?

    Po tvojih (in še nekaterih) razburjenih komentarjih pa vidim, da sem nehote zadela v šibko točko moških… zadela sem vas direktno v jajca.

  65. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    5.10.2008 ob 02:46

    Tina, ti si ena navihana provokatorka. Kul, ni kaj :)

  66. Robert pravi,

    5.10.2008 ob 09:58

    Oki: Otrok imaš kolikor jih lahko imaš in jih nameravaš vzgajat. In kolikor jih boš imel rad. Jebeš komoditeto, če si kreten v glavo in vzgajaš pohabljence. Po možnosti 10 takih malih. Ta filozofija je v Sloveniji še kako razširjena; disfunkcionalne družine.
    Tak primer je bila Zora Roter: ona je imela “rada” pse, jih imela 4, katere ni znala vzgajat in ustvarila krdelo psov, ki so le čakali, da bodo imeli PRILIKO nekoga napast. Treba je nekaj znanja preden se lotiš novih stvari. Sori, ti imej milijon malih, ampak če se jih ne boš naučil vzgajat in imel željo, da jih vzgojiš, potem boš ti imel kri na rokah. Pa si to predstavljaj kakor hočeš.

  67. Oki pravi,

    5.10.2008 ob 11:26

    Tina, Robert: ne vem, odkod prideta do “perverznih želja po razmnoževanju Slovencev” in “Po možnosti 10 takih malih.” Jaz se zavzemam za obstoj, ne razmnoževanje. Obstoj (dolgoročno isto število prebivalstva) je 7 otrok na vsake 3 Slovenke. Ful perverzno in disfunkcionalno, anede?

  68. Robert pravi,

    5.10.2008 ob 13:21

    Disfunkcionalno je imeti otroka, ker je to družbeno zaželjeno in ni to tvoja želja.

  69. pepi pravi,

    5.10.2008 ob 13:32

    Nikoli. Tako, kot tudi sam ne bi nikoli kaj podobnega zahteval od partnerice, ker ne bi hotel nase prevzeti bremena njene odločitve, za primer, če bi si kdo od obeh ( bog ne daj!) zaželel drugega partnerja. Taka želja pri ženski je znak izprijenega egocentričnega in psihopatičnega uma obsedenega s kontrolo. Moški, ki na tako bolno zahtevo pristane pa je navaden bebec.

  70. Tina MTina M pravi,

    5.10.2008 ob 14:02

    pepi, se pravi… vedno je potrebno imeti v rezervi, da si partner lahko zaželi druge/ga? Torej ker obstaja varianta, da se bo tip ali ženska po tolikih letih in otrocih še vedno skurbal/a, naj ženska je tablete do konca življenja in je zadeva rešena :)
    Kurc pa taka veza.

  71. pepi pravi,

    5.10.2008 ob 14:45

    @Tina: pepi, se pravi… vedno je potrebno imeti v rezervi, da si partner lahko zaželi druge/ga?

    Seveda…samo egocentrično sprevrženi pameti to ni jasno. Nasprotno. Kurc pa veza, v kateri si nekdo želi, da jaz tako radikalno okrnem polje svojih življenjskih izbir. Nekatere ženske bi tudi najraje svojim partnerjem polomile kolena, odrezale jajca in potem ljubeče skrbele za invalidka…forever and ever…and ever…and ever

  72. Oki pravi,

    5.10.2008 ob 14:48

    http://www.youtube.com/watch?v=bizJWtJ0xXo

  73. Tina MTina M pravi,

    5.10.2008 ob 14:52

    Hah :)
    Dobro… spoštujem tvoje drugačno in zanimivo mnenje, čeprav sama še vedno mislim, da ne gre za to.
    Iz vsega tega razbiram le en moto: plodimo kogarkoli, kjerkoli in kadarkoli. Čeprav imam že z dolgoletno partnerko tri otroke, se lahko zgodi, da se je nekega lepega dne naveličam, grem k drugi in še njo oplodim s kakimi štirimi. In sem pravi DEC še naprej. Kul.

  74. Tina MTina M pravi,

    5.10.2008 ob 14:58

    Oki, zelo poučno :)
    S čim takim bo obstoja vedno manj :D

  75. Robert pravi,

    5.10.2008 ob 15:04

    Tukaj pac deluje nacelo: moje telo, moja odlocitev. Ce bo imel partner/ka pomisleke zaradi posega, potem tega ne bo storil/a. Ce pa ima pomisleke o tem, da bo kriza, ker ne bo mogel imeti otrok pri drugi/gem, potem pa je zveza itak zgresena.

  76. Tina MTina M pravi,

    5.10.2008 ob 15:21

    Robert, v celoti se strinjam s tem.

  77. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    5.10.2008 ob 15:42

    “Nekatere ženske bi tudi najraje svojim partnerjem polomile kolena, odrezale jajca in potem ljubeče skrbele za invalidka…forever and ever…and ever…and ever.”

    Grozna misel :)

  78. 1tastar pravi,

    5.10.2008 ob 16:03

    Kaj pa, če bi srečal tisto z zgornje slike. In bi rekla:

    “Kako lepo bi bilo, če bi imela otroka s tvojo pametjo in mojo lepoto?”

    Potem pa bi se rodil spak z njeno pametjo in mojo lepoto!!!

  79. Robert pravi,

    5.10.2008 ob 16:11

    Vprasanje: Moški, bi opravili vazektomijo, če bi to od vas želela partnerka?

    Da, v primeru, da sem tudi jaz za. Simpl ko pasulj :)

  80. Oki pravi,

    5.10.2008 ob 16:18

    http://www.youtube.com/watch?v=tW1BDiWMvrc
    http://www.youtube.com/watch?v=ohv4oNd1tPA&NR=1

  81. pepi pravi,

    5.10.2008 ob 16:20

    Roberto, precvikaj si jajca že zdaj saj tako nimaš koristi od njih. Volek lolek.

  82. Robert pravi,

    5.10.2008 ob 16:37

    Ti ze ves. Moja bodo taka ostala kot so. Lolek butasti.

  83. Karmen pravi,

    5.10.2008 ob 16:47

    Nisem moški, pa vseeno odgovarjam. Rojevanje ter nosečnosti niso nobeno trpljenje za katerega bi naj morale ženske prejemati ordene, nagrade in medalje, to sta popolnoma naravna procesa.

    Z možem imava štiri otroke, več jih ne načrtujeva. Po rojstvu četrte sva se pogovarjala o možnih kontracepcijskih metodah, ena od njih je bila tudi vazektomija.

    Najprej se mi je zdela okej, potem pa sem razmišljala malo drugače:

    1. Kljub možnosti, da se shrani sperma ali kako drugače pridobi, se mi ne zdi prav, da bi od moža želela ali zahtevala, da naredi nekaj ZAME ali za NAJU.

    2. Ljudje tudi že po naravi nismo mogamna bitja. Ne zdi se mi pošteno, da moškega, ki je lahko plodilno sposoben še mnogo dlje let od ženske, prikrajšam za morebitno željo in udejanjenje očetovtsva. Ja, četudi z drugo žensko.

    3. Če bi se zaljubil v drugo in odšel, bi - če bi ga zares imela rada, iskreno želela, da je srečen. Tudi zato, ker vem kakšen foter je, vem da bi bilo to samo dobro za vse.

    4. Obstajajo tudi številne druge metode kontracepcije, zagotovo se da najti najustrežnejšo za oba.

  84. Tina MTina M pravi,

    5.10.2008 ob 17:01

    Karmen, se pravi boš morala za zadeve poskrbeti ti?
    Fino, da mu puščaš možnost izbire. Če kdaj v prihodnosti res odide k drugi, bo mogoče tebi, sterilizirani in prikrajšani za vse to, napisal kak thank-you note :)

    No, šalo na stran. Seveda se strinjam, da bo vsak par glede teh stvari našel način, ki mu najbolj odgovarja.
    Želim vama srečo.

  85. Karmen pravi,

    5.10.2008 ob 17:14

    Tina, sterilizacija ni bila in ne bo ne moja, ne najina izbira. In, pravzaprav, za kontracepcijo zdaj skrbi on :-)

    Če se pošalim: zato pa imamo ženske daljšo življensko dobo, da se potem prikrajšanost pogliha :-) Dejstvo je, da moški lahko oplodi žensko tudi ko je zelo star (če sem eksplicitna, lahko tudi rečem dokler se mu pač dvigne), ženska pa ne more več zanositi in roditi po določenih hormonskih spremembah v njenem telesu (mena).

  86. 1tastar pravi,

    5.10.2008 ob 17:57

    Karmen, ni treba, da se ti dvigne. Tudi iz mehkega se lahko kaj namolze.

    V uvelo uvolo pa ne gre več!

  87. pepi pravi,

    5.10.2008 ob 18:44

    @Robert: Da, v primeru, da sem tudi jaz za. Simpl ko pasulj

    Roberto lep odgovor ni kaj. Ne samo, da si brez jajc si tudi tepček. Brezjajčen cepec torej- precej neugodno.

  88. Robert pravi,

    5.10.2008 ob 19:00

    http://shrani.si/f/1P/nh/3zs4PJnV/3/arguing.jpg

    Nimam besed nad tvojo utelešeno pametjo.

  89. Tina MTina M pravi,

    5.10.2008 ob 19:16

    Robert, mogoče bi se moral pepiju opravičiti… meni se zdi, da je ego njegovih jajc ob pojavi tvojih postal nekam užaljen, da se tako buni :)

  90. Robert pravi,

    5.10.2008 ob 19:48

    Mamici skočit, pa bo bolje.

  91. turbofolkerturbofolker pravi,

    6.10.2008 ob 10:56

    Bi.

  92. Tina MTina M pravi,

    6.10.2008 ob 17:48

    Kratko in jedrnato brez filozofij heheh :)

  93. Fuga pravi,

    6.10.2008 ob 18:08

    Ja, na stara leta ne bi rad postal kar na enkrat tenorist ali sopranist. Sicer pa so potem moda zgolj še nekorantna roba.

  94. Oki pravi,

    6.10.2008 ob 23:58

    http://209.85.135.104/translate_c?hl=sl&sl=sl&tl=en&u=http://tinamalina.blog.siol.net/2008/10/03/moski-bi-opravili-vazektomijo-ce-bi-to-od-vas-zelela-partnerka/

  95. Tina MTina M pravi,

    7.10.2008 ob 02:27

    Eh.. :)

  96. Oki pravi,

    7.10.2008 ob 16:21

    Dve prijateljici:
    - Moj mož se je steriliziral.
    - O moj Bog, zdaj boš morala pa resnično paziti!!!

  97. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    7.10.2008 ob 16:48

    Oki, lahko še moj blog prevedeš?

  98. Tina MTina M pravi,

    7.10.2008 ob 17:25

    Oki, to je pa kul zadeva, prej si je nisem mogla ogledat, ker mi je internet zaštekalo. Sem mislila, da je spet en link do kake reklame za kondome :)
    If you would like to partner heheheh :D

    iztok, to internacionalno potezo dobijo samo vip osebe :D :P

  99. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    7.10.2008 ob 17:29

    Kaj pa če poznaš VIP osebo, ki je dobila to potezo?

  100. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    7.10.2008 ob 17:32

    Že našel :)

  101. Oki pravi,

    7.10.2008 ob 17:40

    Ko sem prvič bral “prevod” tega, so mi solze tekle od režanja in si nisem mogel pomagati, da ne bi pastal.

    effluent: :D Nice yes you find!

  102. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    7.10.2008 ob 18:13

    Effluent, ja :)
    Po drugi strani pa pravzaprav sramota, da tako prevajanje sploh obstaja. Bom napisal blog o tem zelo kmalu.

  103. Oki pravi,

    7.10.2008 ob 18:24

    Kolikor poznam ta sistem, ni nobena sramota, ampak še nima dovolj podatkov, uči in izboljšuje se sproti, skupaj z uporabniki. Jaz sem mu predlagal že enih 20 boljših prevodov in 1 lumparijo - za Churchilla sem predlagal prevod Cerkvenohrib. :D

    Tina, sorry za offtopic.

  104. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    7.10.2008 ob 18:35

    Evo ga:

    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/10/07/prevod-zaradi-kategega-boste-umrli-od-smeha-in-prevod-zaradi-katerega-jih-je-lahko-sram/

  105. Luka pravi,

    7.10.2008 ob 18:52

    Jaz ne bi ni šans ,.. potem se ne da več vrnit nazaj.

  106. Tina MTina M pravi,

    7.10.2008 ob 20:52

    iztok, v takem primeru dobiš prevod v albanščino. Kar tudi ni slabo :)

    Oki, no problem… vazektomija, Cerkvenohrib… potejto potato.. :)

    Luka, baje naj bi se dalo nazaj. Lahko pa tudi pred opravljenim posegom zamrzneš malo zaloge… za vsak slučaj.

  107. Fuga pravi,

    7.10.2008 ob 21:13

    Ja, užgalo mi je. Če se daš sterilizirati, pa žena kljub temu zanosi, je nekaj narobe z vazektomijo. Uf, koliko učenih izrazov!

  108. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    7.10.2008 ob 21:30

    Res je, tudi albanščina ni slaba za moj blog :)

  109. Oki pravi,

    7.10.2008 ob 22:41

    Preko 100 komentarjev na ta blog, wohooo! :)

    Tina, še vedno čakamo na tvoje stališče: po kolikih otrocih ali v kateri starosti bi npr. svojemu dečkotu predlagala vazektomijo?

  110. Tina MTina M pravi,

    8.10.2008 ob 00:12

    Po toliko otrocih, kolikor bi si jih želela (zaenkrat imam v mislih nekako dva), in nekje pri 40-em letu :)

    Pri katerih letih pa bi ti svoji ženski predlagal sterilizacijo in vse komplikacije in težave, ki z njo pridejo… glede na to, da vaze-no-go? :)

  111. Oki pravi,

    8.10.2008 ob 01:26

    A sem ti kdaj slučajno dajal vtis, da je sterilizacija žensk zame vsaj za malenkost bolj sprejemljiva? Jaz sem enako proti obojemu.
    Pa proti izrezovanju klitorisov in lobotomiji tudi. Pa proti obrezovanju dečkov. Še celo proti piercingu (z izjemo uhljev za uhane, s tem sem se sprijaznil). Pa proti hormonskim posegom v žensko telo. Zadovoljna?

    (a pri 40. letu bi za tistih par let do mene pošiljala svojega na vazektomijo?)

  112. Tina MTina M pravi,

    8.10.2008 ob 01:31

    Pozabil si na svoje stališče do tatujev, umorov, pikov komarjev in furanju skirce :)

    Mogoče marsikateri ženski ravno teh ‘par let do menopavze’ prišpara raka na dojkah, recimo.

  113. mustang pravi,

    8.10.2008 ob 08:28

    Raka na dojkah ti pršpara edino zdrav stil življenja in čista glava. Vse ostalo je pa fikcija, ki samo prenaša bolezen z enega konca na drugi konec telesa. Kontracepcija je pa neki čist nepotrebnega, ker pravi moški ne spušča semena kr v tri dni, ker s tem zmanjšuje svoj energetsko-psihološki potencal. Če se pa pezdetkom in falirancem pustiš onegaut, pol pa kr vrečo od najboljšega soseda gor magar.

  114. Nina pravi,

    8.10.2008 ob 08:49

    Hmmm… ženski, ki si neželi otrok pa najbrž nič ne šarijo po rodilih pred kakim 35-im letom ane? :(

  115. Oki pravi,

    8.10.2008 ob 12:36

    Umori, piki komarjev, furanje skirce..nč ne štekam, si me s kom zamenjala?

  116. Tina MTina M pravi,

    8.10.2008 ob 12:45

    mustang, zanimiva teorija :)

    Nina, to pa najbolje da vprašaš ginekologa. Res ne bi vedla.

    Oki, če si že vse naštel, sem mislila, da boš še to.

  117. mustang pravi,

    8.10.2008 ob 20:31

    Teorija?? Le praksa…. velik prakse.

  118. kili pravi,

    24.10.2008 ob 15:34

    omg zaka pa ne ????

  119. IZTOK GARTNERIZTOK GARTNER pravi,

    24.10.2008 ob 20:23

    Vsi skupaj pa ste pozabili na eno zelo pomembno dejstvo in sicer to, da človek v starejših letih gotovo ne seksa več toliko kot nekoč, kar pomeni, da je vazektomija v bistvu do neke mere nesmiselna.
    Za tisti dvakrat na mesec pa je že bolje imeti kondom :)

  120. Tina MTina M pravi,

    24.10.2008 ob 21:17

    No ja.. odvisno kako mladostnega se človek počuti… :) In kako močna je strast do partnerja.

Komentiraj