20.11.2008
In kako bi učitelj v nasilni situaciji moral odreagirati?
Naslov Trenj je pravi. Ponoreli otroci. Točno tako. Otroci so ponoreli, saj so jim stolčkarji slovenskega šolstva skozi vsa leta dali veliko preveč svobode, učiteljem pa njegovo avtoriteto pošteno prerešetali.
Posnetke podivjanih dijakov in dijakinj smo si ogledali vsi, od tistih incidentov na poklicnih šolah do nedavnega pretepa mariborskih dijakinj. Situacije si ne znam predstavljati, se pa sprašujem, kaj bi v danem trenutku učitelj moral naresti.
Pametovanja glede tega, da bi učitelj moral odreagirati, je ogromno. Pametovanja glede tega, KAKO bi moral odreagirati, pa je bore malo. Naj se vmeša v pretep? Naj učenca zgrabi in odstrani, tudi če bi si s tem lahko nakopal tožbo staršev, da se je njihovega otroka fizično lotil? Naj zraven stoji in skuša z besedami, za katere vsi dobro vemo, da ne bi zalegle?
V svojem času poučevanja sem vedno izbrala besede, ki so v učencih zbudile občutek, da je njihovo nasilno početje brezvezno, češ da znajo biti bolj kul od tega, le dvakrat pa sem se vmešala fizično. Prvič sem se postavila pred učenca, v katerega so se zagnali trije sošolci in ga hoteli pretepsti, drugič pa sem učenca fizično odstranila od pretepa. Kasneje sem razmišljala, da bi si izdelala čelado UN in jo nosila v službi
Pri tem istem učencu so čez dva meseca našli nož.
Kako naj torej učitelj odreagira?



Dajana pravi,
21.11.2008 ob 00:30
Tako kot se mu zdi prav. Če je treba koga udariti, naj vendar udari! Gre za osebno etiko človeka. Za to, da rešuje probleme in včasih je treba res koga po gobcu, da se streznijo.
V tem primeru se ne sme gledati na to, kaj bo rekla “družba”. Lahko, da bo učitelj dobil kakšno kazen… a … pogledati je treba na problem in na reševanje situacije.
Pred nekaj tedni sem imela konflikt v šoli. Ne z otroci – z njimi nimam NIKOLI nobenega problema, ampak s STARŠI. Tamauček (prvi razred) se mi je pritožil, ko sem ga prišla iskat v šolo, da so ga starejši fantje sekirali in da so mu metali škorenj na koš – na igrišču (kje so dežurni učitelji!!!).
Potem mi pokaže fanta, ki ga je sekiral in zraven stoji njegova mama. Grem tja k njima in ga vprašam, če je res sekiral mojega Tamaučka in fant odgovori: “Ne”. Kaj pa drugega (obračam oči). In jaz mu odgovorim: “Poslušaj: A ti ni nerodno sekirati enega Tamaučka iz prvega razreda? Sram te bodi.” To je to. In sem šla stran.
Potem pa… ko sem šla stran, se oglasi njegova mama (vsa v šoku, da si jaz upam njenega sina tako ogovarjat…). In reče: “Oprostite, kako lahko… kaj… pa ne morete tako….”
Kako ne morem tako? Ne smem reči njenemu sinu, da nima kaj maltretirati mlajših od sebe? Rekla sem ji, da ji nimam kaj razlagat, naj kar svojega sina vpraša. In se nisem zapletala v razlaganje – škoda energije – in sem šla.
Dajana pravi,
21.11.2008 ob 08:07
Še nekaj: Učiteljica na OŠ, kjer imam tri otroke – tukaj en moj post na temo – http://www.dajana.si/otroci-niso-invalidi/ – “invalidnost” otrok, mi je pripovedovala:
Da otroci telefonirajo po mobitelu med urami staršem, kaj imajo na urniku in v katero učilnico morajo iti!
Da imajo en primer otroka (je že končal to šolo), kjer je bilo dokazano (dokazano), da je gledal televizijo in da ga je tiščalo lulat in da mu je mama nosila steklenico, v katero je lulal, zato, da mu ne bi bilo treba vstati in iti na stranišče!!!!!!!!!!!!!!!
milena (Mica) pravi,
21.11.2008 ob 08:32
tudi jaz sem gledala včerajšnjo oddajo in vse, kar lahko rečem je, da imamo, za kar “smo prosili”.
trdim, da je glavna krivda za nastalo situacijo, starševska. Le-ti so otroke sicer rojevali, niso pa jih tudi vzgajali, ker ali niso tega znali, niso bili sposobni ali pa so bili v svojem stremljenju bo “imeti+uspeti” preveč egoistični in so zato zatiskali oči pred resnico o tem, da njihovi otroci ubirajo nemogoče poti v življenju.
Danes si mlad človek – v povprečju, da ne bo pomote- želi imeti “vse”. In to BREZ odpovedovanja, celo brez dela. Starši jih pri tem hote ali nehote podpirajo, saj jim- v zameno za vzgojo- ta “vse” tudi nudijo.
Pozabljamo pa, žal, da mladi še niso dovolj razsodni, da bi znali oceniti, kaj je prav in kaj ni.
zato z vso gotovostjo trdim, da imajo znaten delež-posredno tudi pri njihovem nasilju-mediji, saj jih le-ti vzgajajo – in to nenehno- s skrajnimi oblikami potrošništva in uživaštva.
Če mi kdo ne verjame, naj si ogleda vsaj eno Kmetijo ali naj vzame v roke vsaj en cajtng, ki je namenjen mladim. Da potem o šodru od revij, ki so namenjene odrasli populaciji, NE govorim. Skratka- mediji so v tem primeru TUDI stroj za debilno poneumljanje svojih potrošnikov.
Žal v oddaji ni bilo govora o sexualnih navadah – zlasti deklet. Škoda. Kakšno tehtno pa bi lahko rekle tudi ginekologinje, njihovi podatki bi bili- grozljivi.
Skratka- čas bi že bil, da nehamo govoriti “kakšni so mladi”.
Raje se ozrimo vase, pa se vprašajmo, kakšni smo mi, odrasli, da smo dopustili, da mladi s svojim načinom življenja dobesedno drvijo v prepad.
21.11.2008 ob 16:48
Učitelj bi moral imeti malce bolj proste roke kot jih ima sedaj. Malo več pravic učiteljem in malo manj učencem, pa se taki izgredi ne bi dogajali.
21.11.2008 ob 20:40
Dajana, saj ravno to je problem… da je včasih lažje kaj dopovedati otroku kot pa staršem. Da so otroci dandanes razvajeni in mehkužni, pa je jasno.
Mica, o katerih vrednotah Kmetije pa govoriš? Oddaje ne spremljam, je pa res, da vsi govorijo, da je ravno oddaja Kmetija najbolj oddaljena od kapitalizma in potrošništva.
Strinjam se… veliko je posledica družbe. Prišlo je do odsotnosti staršev, do permisivne vzgoje in do manjkanja vrednot, zato učitelj dandanes mora biti skorajda bog. To pa seveda ne more biti, dokler ministrstvo ne vrže malo več svobode pri delu tako šolam kot tudi učitelju.
andraz, se strinjam v celoti.
ana od srca pravi,
22.11.2008 ob 00:32
Tina,
Moj sin je bil prejšnji teden na taboru. Učenci so se stepli, no, dva sta se … in potem je, pravi moj sin, eden padel čez drugega … in ko sta oba vstala, je spodnjemu roka visela … Prelom …
No, to le kot zoprn dogodek …
Na naši šoli je učiteljica, ki jo mnogi kritizairajo, celo gonjo so imeli proti njej … starši … toda moja hči jo je imela rada … na moje presenečeno vprašanje, kako to, ko jo ja vsi kritizirajo, je rekla preprosto: Rada nas ima! Čuti se …
Sem videla, da posamezni otroci imajo raje strožje učitelje.
Vse dobro!
meta pravi,
22.11.2008 ob 07:19
Zametki nasilja, ki smo ga gledali v Trenjih nastanejo že v osnovni šoli. Moja hči hodi v sedmi razred, pa ne mine dan, ko ne pride iz šole z zgodbico o dveh sošolkah, ki sta jo vzeli na piko. Ni jima všeč kako se oblači, kako se obnaša, kako govori. Obkladata jo z zelo grdimi zmerljivkami, pri tem pa poskrbita, da ju nihče ne sliši. Ko pa so odrasli prisotni pa igrata angelčka, se prilizujeta, za hrbtom pa kažeta jezik. Kaj storiti? Hčerki, ki daje eno vrsto šolo življenja skozi stojim ob strani, jo tolažim, se z jo pogovarjam, zraven pa imam občutek, da bom eksplodirala, šal k smrkljama in jim zagrozila. To pa bi pomenilo, da sem se spustila na njun nivo. Z njunimi starši se ne splača govoriti, ker menim da vse to izhaja iz njunega doma.
ana od srca pravi,
22.11.2008 ob 15:23
Meta,
pred leti je moj sin veliko nastradal v razredu. To se je vleklo več let. Tudi o prešolanju smo razmišljali. Dejstvo je, da je učiteljica vedno rekla le: Gotovo je kaj kriv, raziskala pa nikoli ni.
Potem je možu enkrat prekipelo, poklical je k enemu sošolcev domov, slušalko prav sošolec, in mož mi je rekel: “Če se boš še kdaj spravil na našega, te bom jaz premlatil!”
S tem je bila ta zgodba zaključena! Nikoli več se ni skopal na našega!
Včasih res pomaga kaj takega!
Vse dobro!
Oki pravi,
23.11.2008 ob 01:48
Tina, pa saj si sama odgovorila na vprašanje:
“učiteljem pa avtoriteto pošteno prerešetali” -”moral odreagirati! – kako bi moral?”
Če nekaj po zakonu ne sme, zakaj vidi učitelj največji problem v situaciji sfuzlane mularije? In ne v zakonodaji/starših/odnosu družbe, ki so povzročili današnje stanje?
Tisto o uporabljanju besed, da je nasilje brezvezno, me asocira na uporabo besed slovenske policije kršilcem na cestah!
Učinek nula. V bistvu si učiteljice javno povejo same sebi, da so še vedno normalne in se z videnim ne strinjajo.
Če so pri istem našli nož, škoda! (kdo mu je delal osebno preiskavo, hehe) Stvari bi se veliko bolje razvijale, če mu ga ne bi našli in bi zaštihal ali vsaj porezal koga od sošolcev. Učiteljice bi lahko šle s pretresenimi obrazi pred kamere in recitirale, da nimate pravice osebnih pregledov, fizičnega posredovanja/kaznovanja, itd itd.
Kar je ana zgoraj napisala, je poenostavljeno to, da morajo starši poslat nekam zakonodajo, če hočejo normalne razmere za svojega otroka. Država se ne bi rada izneverila fantazijam volilcev in raje odpove na celi črti v šolstvu, se bo že mularija nekako poštimala sama od sebe (in starši že nekako druge starše, če ne verbalno, pa fizično, ane?). Mularija pa itak nima volilne pravice, čeprav njeni pametnejši predstavniki točno vidijo, v čem je problem.
Trop pobesnelih starševskih volilcev lahko mogoče kaj premakne, učiteljice, še posebej tiste, ki si prikrajajo zakonodajo za lastne potrebe (pa čeprav 100% dobronamerno), pa nikoli! Rešitev je točno v tem, da delajo, kar jim je dovoljeno, in nič drugega. Idiotski argumenti nekaterih staršev, ki jih pravosodje podpira, so v tem primeru njihovi najboljši zavezniki, samo prenesti jih je treba na VSE učence! In vremena Kranjcem bodo hitro se zjasnila!
23.11.2008 ob 03:45
Trinajstletnika, ali trinajstletnico***,
ki doma ni bil (-a) z ničemer omejevan (-a), je v šoli zelo težko umiriti. Še posebej v pogojih, ko je učni proces pod strogim nadzorom, raznih zaščitnikov otrokovih pravic. Orodja za umiritev so zelo omejena. Učitelj v tej “bitki” skoraj ne more zmagati. Tudi morebiten današnji uspeh je nedokončan posel. Tudi jutri bo moral uporabiti vse sile in ponoviti vajo. In tako dan za dnem. Človeku preprosto zmanjka energije. Želi si samo še preživeti.
Zato me posnetki na katerih učitelji le nemočno sedijo in pustijo, da se mladostniška energija izdivja po mili volji, ne presenečajo.
***
Tudi otroci drugih letnic so težavni. Ampak le-ti so po moji oceni najbolj. Valovom hormonov, ki preplavljajo te mlada, nevzgojena bitja se preprosto ni mogoče upirati. Ob enakih pogojih; zakonodaja, pomanjkljiva “vzgojnost” učnega procesa in premale kompetence učiteljev, preprosto ni mogoče pričakovati ustreznejšega izboljšanja. Še huje bo. Kar verjemite.
ana od srca pravi,
23.11.2008 ob 08:30
Rado,
spomnil si me na nek govor pred kratkim: zdravnik nevrolog je rekel, da če bi človek imel majhnega dojenčka par tednov v temi, da bi bil otrok slep … Za razvoj vida so pomembni prvi tedni življenja.
Če se človek ne nauči hoditi v prvih letih, je zamudil to obdobje.
Idealni čas za izvrstno se naučiti tujega jezika je do 8. leta.
In človek, ki nima mej do drugega leta, kateremu je vse prilagojeno, bo socialni invalid. Lahko bo psihopat.
No, to je povedal v nekem govoru dr. Trontelj, nevrolog.
Lahko si mislimo, kako pomembna je vzgoja od malega.
Vse dobro!
pikapoka pravi,
23.11.2008 ob 11:14
Ta Trenja so eno navadno sranje, kjer samo govoričijo in govoričijo, ljudje, ki pa so noter pa ne dajo niti 1 samega pametnega odgovora. Tista igralka Zvezdana je govorila, da ona nič ne ve itd. zakaj so jo pa sploh povabili v oddajo, če nič ne ve? Zakaj niso dali nekih konkretnih odgovorov? Zakaj ne govorijo o tem, da bodno spremenili šolske pravilnike, kjer se bo malo več govorilo o učenčevih obveznostih, ne pa samo o njegovih pravicah? A je kdo povedal, kako zaščititi učitelja? Tale gospa iz ministrstva je kar nekaj govorila… nič pametnega…. Še najboljši predlog je dala ona doktorca iz Škofijske gimnazije, kjer vse prestopnike “kaznujejo” z družbeno-koristnim delom, tako da pomagajo čistilkam itd.
Zadeve v šolstvu niso enostavne. Sama sem še kot študnetka doživela zelo negativne izkušnje na osnovni šoli. Napišem lahko, da na OŠ zelo skrivajo nasilje. Na tej OŠ, kjer sem delala (hvala bogu samo 3 mesece, ker enostavno nisem zdržala terorja s strani učencev) je prihajalo konstantno do nasilnih situacij. Nekoč sta bili udeleženi učenka in ućiteljica. Učiteljica jo je skupila s ključi po glavi, tako da je šla na šivanje. Ker pa se je pri tem branila, je bila suspendirana za nekaj časa. Ravnateljica te šole je baje (meni ni bilo zraven, tako da ne vem če ta informacija drži) zagrozila vsem zaposlenim z delovnimi knjižicami, če se bi informacija razširila izven šole.
V glavnem vse je odvisno od ravnatelja. Tisti ravnatelji, ki se zavzemajo za učitelje in njihovo avtoriteto, imajo manj nasilja in mislim, da do takšnih primerov, ki so jih kazali na Trenjih, ne more priti. Seveda prihaja do nasilja zlasti med učenci, samo da bi pa se skakalo po mizah v prisotnosti učitelja, skoraj težko verjamem. Kadar pa se grejo ravnatelji prijazne šole (na eni izmed takih sem sama dalala 3 mesece), pa vlada popolna anarhija. In dokler bo tako se lahko pripravimo tudi na primere strelskih obračunov. Žal v tej smeri gre naša družba.
Sama konkretno se izogibam vseh konfliktinih situacij. V primeru, da bi skozi okno videla, da se nekdo pretepa pred šolo, enostavno ne bi šla ven. Zakaj? Ker učitelji nimajo nobene zaščite. Zakaj bi jaz svojo glavo in svojo denarnico zastavila??? Žal ima današnja mladina vse preveč pravic in dokler je tako, prav nihče ne more od mene zahtevati, da se izpostavlaam v situacijah, v katerih vem, da ne bi dobila pravne zaščite. Na koncu koncev je bilo veliko primerov, ko so jih skupili tudi učitelji in ravnatelji.
Strinjala sem se le z g. Štrukljom, ki je dejal, da današnji učitelji nismo usposobljeni za takšne situacije, Res je tako! Mene na faksu niso učili, kako reagirati v nasilnih situacijah. Mene so naučili le kako na najboljši način motivirati učence ter jim predstaviti nova znanja.
Sicer pa bi bili moji predlogi za boljšo šolo – z manj nasilja sledeči:
1. za lažje prestope družbeno – koristno delo: pomoč v knjižnici, pomoč morda v tajništvu, morda pomoč hišniku pri grabljanju listja itd… tu se bi lahko šola povezala tudi z drugimi društvi, naprimer društvo proti mučenju živali, ali azilu ali z domom upokojnecem. In tako bi presopniki lahko oddelali družbemo koristno delo tudi tako, dabi na primer v azilu na sprehod peljali psičke itd. Možnosti je veliko, vse bi bilo seveda odvisno od same šole, kako bi se pač organizirala.
2. za težje prestope izključitev za 1 teden, 2 tedna, 3 tedne … pač odvisno od “težine” prestopa, pri tem pa vsekakor obvezni obiski pri šolskih svetovalcih. Pri tem bi morali sodelovati tudi starši.
3. prepovedala uporabo mobitelov za vse otroke!!!
4. uvedla uniformo za vse, tako ne bi bilo zbadanj na račun oblek in mode!!!
5. na končne izlete bi otroke popeljala v države 3. sveta, da naj vidijo, da je tam izobrazba privilegij – morda bi začeli malo bolj trezno razmišljati, tu bi se šole povezale z Unicefom. Ker je organizacija izleta v države 3. sveta le utopija, se mi zdi, da je bolj realno, da bi Unicefovi ambasadorji z različnimi delavnicami, filmi itd. pokazali, kakšno izobrazbo in nasploh življenje imajo otroci v državah 3. sveta.
Peace in mirne živce vsem učiteljem! Staršem pa želim normalne službe z normalnimi delovniki, da lahko normalno poskrbijo za svoje otroke… Kakor koli obrnemo, sistem je v k***** Nič ne štima in dokler bo tako, tudi v šolah ne bodo rožice cvetele!!!
ana od srca pravi,
23.11.2008 ob 11:53
Pikapoka!
Hi hi, moj gimnazijec je pomagal čistilkam, kaj je že ušpičil? Se ne spomnim, morda je zamudil šolo.
In ja, nekoga so izključili za en mesec recimo, ne spomnim se natančno, ker je ukradel kontrolko.
A ko greš na ŠKG, podpišeš, da boš spoštoval njihov red. Kar se meni zdi v redu.
Države tretjega sveta … To bi bilo super, res, samo da bi prišli v revščino, kajne, ne v bogate predele revnih dežel.
Izobrazba je res privilegij. Naši otroci pa dostikrat jemljejo kot prisilo. Ko kazen.
Če imaš blog, ti predlagam, da tale svoj komentar objaviš na njem. Meni se zdi zelo dober!
Vse dobro!
24.11.2008 ob 17:21
meta, vidiš v takem primeru bi bila uvedba uniform super zadeva.. ne bi bilo nobenih razlik med učenci in dijaki. Glede hčerke pa se strinjam s tabo… bolje se ne umešavati in kregati s tamalima, saj bo to le še poslabšalo zadevo. Verjamem, da je tvoji hčerki težko. Mogoče je še najboljši način to, da bi to omenila razredničarki. A le, če je razredničarka pametna. Ta bo potem znala tudi organizacijo dela narediti tako, da bodo mogoče punce morale pri čem delati skupaj in se bodo spoprijateljile. Enake težave je imela Christina Aguilera, pa poglej jo zdaj..
Oki, seveda vidijo vzrok v družbi, starših in v novem trendu permisivne vzgoje, kjer otroci skorajad vzgajajo starše.
Ne vem, kako ti gledaš na stvar, ampak po mojih besedah so se punce vedno spoprijateljile in so se že med naslednjim odmorom smejale na hodniku.
Mali se je z nožem med odmorom bahal, drugače ne bi nihče opazil.
A ni dovolj, da je šla pred kamero učiteljica, ki je bila žrtev sekire?
Rado, absolutno se strinjam. Po novem je načelo marsikaterega učitelja postalo ‘preživeti’ in ne ‘podati čimveč’, ker je pri tem drugem bil marsikdaj nespoštljivo poslan v kurac (excuse my French).
Cena tega, da bo še huje, pa bo pomanjkanje kadra. Nihče s tako izobrazbo ne bo želel v učiteljstvo, razen RP in predšolske vzgoje.
ana, vzgoja doma je vsekakor zelo pomembno poslanstvo v svet. Pa ne samo to… tudi pripravljenost staršev, da se vključijo v otrokove šolske obveznosti.
Ko sem na Trenjih slišala komentar, da bi šola morala postat malo bolj vzgojna kot je, ker so STARŠI ZARADI SLUŽBE ODSOTNI, me je kar zvilo v želodcu. Torej lep način, da elegantno odklenkajo svoje breme in ga nalimajo drugim ustanovam.
arabella pravi,
24.11.2008 ob 17:28
Predvsem bi se morali starši zavedati, da učitelji tudi vzgajajo njihove otroke, saj z njimi preživijo veliko več časa kot oni sami.
Vendar vzgoja ni mogoča, če starši prikrito zbijajo učiteljevo avtoriteto pred njihovimi sončki.
Žogca pravi,
24.11.2008 ob 17:32
Po tistem, kar so prikazovali na Trenjih in kar se je zadnje dni širilo na internetu, jaz ne vem, kaj bi učitelj lahko naredil razen poklical policijo. Prikazano je bilo namreč milijone milj daleč od razposajenosti. Bilo je pravo pravcato nasilje. In povsem očitno je, da učitelji nimajo v takšnih razredih nobene avtoritete. Koliko so zato krivi sami, koliko pa je krivo dejstvo, da je nekdo te otroke vzgajal, da so nad vsemi in vsem?
24.11.2008 ob 17:33
pika, kaj naj rečem drugega kot bravo. Zelo se strinjam z vsem. Da so ravnatelji nekje samo za okras in zato, da pijejo kavico, je jasno kot beli dan in take ravnatelje bi bilo treba po hitrem postopku odstraniti s pozicije. Močno upam, da bo Pahorjeva vlada popravila poteze prejšnje in da se šolstvo malo bolj prime v roke.
V taki šoli, kot jo opisuješ ti, sem tudi sama delala eno leto. To leto je imelo ogromno krasnih dni, ogromno pa je bilo tudi takih, da sem vsako jutro imela občutek, da se peljem v ameriški geto ali da delam v centru za odvisnike. Pa govorim o osnovni šoli, da ne bo pomote.
Strinjam se z uvedbami, upajmo, da jih bo prebral tudi Lukšič
24.11.2008 ob 17:36
arabella, res je. Danes se v učiteljski poklic lahko vtakne kdor hoče in kadar hoče, če učitelj jasno ne postavi svojih zahtev in mej takoj prvi dan.
Žogca, sama se sigurno ne bi vpletla v tak babji ravs. Bi pa učenke po vsem tem poklicala k sebi v kabinet na razgovor, tudi če je moj delavnik zaključen in jim predvsem vtepla v glavo, da se zaradi ’skupnega prijatelja’ ne splača pretepati
Policija namreč samo zapiše in gre.
Oki pravi,
24.11.2008 ob 19:00
Tina: ne, učiteljica, ki je bila žrtev sekire in šla pred kamere, očitno (še) ni spremenila nič. Drugo, učitelji se ob zakonodaji in ravnateljih nad sabo bolj malo lahko sami postavljajo. Lahko se malo prestopajo po svoji kletki.
Žogca: politika šol je, da se ne sme klicati policije. Ker šola ne sme posredovati podatkov učencev policiji, in razen tega, če pride policija na šolo, je to slaba reklama za šolo. Tudi v najbolj kričečih primerih so policijo klicali starši žrtev fizičnega nasilja, ne šole. Zadnjič so nam staršem na osnovni šoli povedali, da so sicer prijavili neko dejanje na policijo, niso pa smeli povedati, kdo ga je zagrešil, in na srečo je kriminalist po pogovorih z učenci hitro našel storilca. Benny Hill Show!
Ko je moja generacija šla v vojsko (ki se po drilu ni razlikovala od ameriške ali ruske ali katerekoli), si noben podčastnik ni delal skrbi, kako bo ukrotil populacijo od polpismenih do intelektualcev nekaj različnih narodnosti in veroizpovedi. Ni jih skrbelo, kako so ga do takrat vzgajali starši – vse pametnjakoviče so po hitrem postopku zbrusili v učinkovito celoto. Ker so imeli zakonsko ograjo okoli svojega dela.
Danes pa starševski polpismeni pametnjakoviči z dovolj denarja pod palcem preko odvetnikov lahko zbrusijo učitelje, da zaščitijo občutljive ritke njihovega razvajenega ali celo nasilnega naraščaja pred posledicami svojih dejanj.
Policija v takih primerih itak nima kaj drugega kot zapisati, problem je s tistimi, ki bi morali zapisano obravnavati!
24.11.2008 ob 22:12
Oki, šola in vojska nista isto… čeprav si marsikateri učitelj kaj takega kdaj pa kdaj zaželi
Torej praviš, da največja teža vsega leži na starših?
Oki pravi,
25.11.2008 ob 03:53
Motiš se – slovenska vojska, preden se je ukinila naborniška strukturo, je postala podobna šoli: cele enote so špricale povelja, tudi pohode, vojaki so se drogirali, nasilje je bilo v porastu, avtoriteta častnikov pa je bila ob spremenjeni zakonodaji vse manjša.
Torej pravim, da je kriv odnos družbe do nediscipline in posledičnih ukrepov, ki je zapisan v zakonodaji.
25.11.2008 ob 04:59
Hm, no ja, tukaj bodo seveda deljena mnenja. Marsikateri tukaj na blogu je še iz časov, ko ni bilo nič čudnega, če jih je od učitelja dobil po riti. Sam priznam, da me je učliteljica (seveda v nižjih razredih OŠ) kdaj za ušesa, pa se nisem pritoževal. To sem tudi popolnoma zamolčal pred starši, ker sem si največkrat mogoče celo res zalsužil
Danes je stvar seveda drugačna. In prav je tako, učitelj do učenca v nikakšrnem primeru ne sme biti grob.
A zadeve so pač ušle že zelo zelo daleč. Danes imajo učenci vse preveč pravic in vse manj dolžnosti. S tem mislim tako na osnovnošolce kot srednješolce. Učitelj se mora blazno potruditi in gledati, kako bo pričel svoj odnos z učencem, če ga bo hotel kasneje profesionalno tudi obvladovati.
25.11.2008 ob 12:41
Uf klemen… nisem videla, da bi kdaj to storila učiteljica, nas je pa župnik pri verouku veliko bolj prijel v roke. Enega fanta je skoraj vsakič zlasal, ga vlekel za ušesa, za roko ven iz učilnice… samo je pa tud on sukal gobec. Enkrat ga je vprašal, če se kdaj stisne h kuharici, kadar sta sama
Oki pravi,
25.11.2008 ob 18:45
Fizično kaznovanje sploh ni potrebno in se pri stvari niti ne gre za to!
(hah, tudi v vojski nobenega niso niti krcnili, kaj šele udarili, ampak pravila so bila v nulo – ukrepi pa tudi!)
Na opevanem Zahodu nekje 7-10% otrok nikoli ne konča OŠ. Zakaj pa bi jo vsi morali? Zakaj rinemo tolikšen odstotek srednješolcev na maturo? Neki bodoči intelektualci – bod’mo resni! Zakaj ima Slovenija 15% več populacije na univerzah od povprečja EU? Ker smo najpametnejši narod? Prej bi rekel, da smo narod z enim najbolj razfršolanih šolskih sistemov v EU – to, kar se pri nas dogaja, ne bi šlo niti v najbolj liberalnih državah EU skozi!
Tina: župniki so res ful strokovne osebe za delo z otroci, LOL
25.11.2008 ob 20:56
Torej svetuješ naj otroci za hujše kazni drgnejo šolska tla, stojijo celo uro z iztegnjeno roko, naj jih polivamo z vodo medtem ko tečejo na mestu in naj s krtačkami za zobe drgnejo wc-školjke?
Naš župnik je bil kul… spodaj pod župnijo je imel biljard, namizni fuzbal in pikado za nas tapridne, ki smo hodili k pevskemu zboru
Oki pravi,
26.11.2008 ob 00:18
Tina, malo si zamešala vojaške ukrepe s šolskimi, ampak našteješ drgnjenje šolskih tal (čiščenje šole in okolice šole kot ukrep se mi sploh ne zdi sporno), “Enega fanta je skoraj vsakič zlasal, ga vlekel za ušesa, za roko ven iz učilnice…” je bil pa “kul župnik”. Kdo te razume!
26.11.2008 ob 19:20
Oki, seveda je bil kul. Ta fant je pa pač moral pred dekleti izstopat… čeprav je samo meni pisal pisma za Valentinovo heheh
Oki pravi,
26.11.2008 ob 22:55
http://www.youtube.com/watch?v=BcfWnMRHsjk
26.11.2008 ob 22:56
Tina, za take packarije pa bi ga tudi jaz kaznoval, pa nisem župnik
Oki pravi,
27.11.2008 ob 00:14
Iztok, ne gre se za ali kaznovati ali ne, ampak KAKO…
27.11.2008 ob 14:05
Meni bi bila po moje najhujša kazen klečanje na koruzi
če samo pomislim… auch.